U serviziu piove à Bafra

sirvutu bafra
sirvutu bafra

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dichjaratu chì u Distrettu di Bafra hà furnitu servizii dapoi u 3 di maghju 2018 è hà dettu: "Bafra entrerà in 2019 è 2020 cù i so prublemi largamente risolti".

U sindaco di a municipalità metropolitana, Zihni Şahin, hà dichjaratu chì l'investimenti per u turismu cuntinueghjanu à piena velocità cù u muru Kızılırmak, u terminal interurbanu, i prughjetti di impianti di trattamentu di l'acqua residuale in Bafra, è hà dettu: "Avemu cumpletu assai servizii, in particulare infrastruttura, strade, pavimenti. , illuminazione."

A Municipalità Metropolitana, sottu a presidenza di Zihni Şahin, hà iniziatu una mobilizazione d'investimentu è di serviziu in i distretti, in particulare in l'ultimi 7 mesi. Bafra era unu di i distretti chì anu più apprufittatu di stu investimentu è di mubilizazione di serviziu. A Municipalità Metropolitana hà acceleratu prughjetti giganti cum'è Kızılırmak Dam, Intercity Terminal, Waste Water Treatment, chì sò d'impurtanza vitale per u futuru di a cità. Inoltre, parechji travaglii di strada, pavimenti è illuminazione sò stati cumpletati in tuttu u distrittu.

40 KM STRADA NOVA
Facendu dichjarazioni nantu à i prughjetti è l'investimenti in Bafra, Zihni Şahin hà dettu: "Da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu u 3 di maghju di u 2018, avemu travagliatu assai dura in ognunu di i nostri distretti. In questu prucessu, 500 chilometri di strade, cumpresi asfaltu caldu, strada di cimentu è asfaltu di rivestimentu di superficia, sò stati custruiti è offerti à l'usu di u nostru populu. Spartemu i servizii è i travaglii chì facemu in ognuna di i nostri distretti cù u nostru populu. Duranti stu periodu, avemu cupartu 10 chilometri à un costu di più di 30 milioni di lire in u nostru distrittu Bafra. Questu ùn era micca abbastanza, avà avemu principiatu un novu travagliu stradale di circa 17 chilometri vale 40 milioni. Una strada intensiva di cimentu è un travagliu asfaltatu hè stata inclusa in u scopu di u prugettu in diverse parti di u distrittu, cumprese e strade Yaşar Doğu è Alaçam, a strada Yeni Mezarlık, a strada Üçpınar è a strada.

SEDDE PROJECT, NEW OTO GAR...
U presidente Zihni Şahin hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à certi investimenti in u distrittu:

"Bafra hè per piglià a so nova stazione di autobus. A custruzzione di a stallazione hà iniziatu. Avemu rivisu a facilità induve i rifiuti solidi seranu eliminati investendu 8 milioni di TL. Avemu finitu e 2 tappe di u Prughjettu di Embankment Kızılırmak. Partendu da u puntu cunnisciutu cum'è u Cumandante di a Gendarmeria, finu à a Piazza Cumhuriyet in direzzione di Genç Caddesi, cumprese e strade Alaçam è Yaşar Doğu, tutta a zona riceve u novu sistema di illuminazione. L'offerta per u prugettu hè stata finita. I travaglii di pavimentazione in cimentu pressatu sò stati finiti nantu à u Boulevard Hasan Aslan, Süleyman Türk, Hasan Çakın, Yaşar Doğu è e strade Alaçam, è l'afforestazione hè dopu. Di pocu tempu, avemu fattu una licitazione per a custruzzione di u Centru Culturale Bafra. U nostru Bafra hà da ottene un centru culturale ".

8 MILIONI LIRA IN 100 MESI!
U presidente Zihni Şahin, in l'ultima parte di e so dichjarazioni, hà dettu: "Bafra averà ricevutu servizii per un valore di 8 milioni in un cortu periodu di più di 100 mesi. Ch’ella sia bè pè u nostru distrittu è u populu di Bafra ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*