Kolin Construction si ritira da IGA

custruzzione di colina si ritira da iga
custruzzione di colina si ritira da iga

Kolin İnşaat hà decisu di trasfiriri e so azzioni in İGA, l'operatore di u terzu aeroportu in Istanbul, cù quale hè un cumpagnu in diverse imprese.

A struttura di partenariatu hè cambiata in İGA Airport Operation AŞ, chì hà implementatu u prughjettu di u Novu Aeroportu di Istanbul cù u mudellu Build-Operate-Transfer è hà intrapresu a so operazione per 25 anni. Unu di i partenarii, Kolin İnşaat, hà annunziatu chì hà iniziatu u prucessu di negoziazione per u trasferimentu di e so azzioni in İGA.

Hè dichjaratu chì Kolin İnşaat trasfirerà a so participazione di 5 per centu à Kalyon à l'aeroportu IGA, chì hà partenarii 20 (Limak-Cengiz-Mapa-Kolin-Kalyon OGG). Cù u trasferimentu, a parte di Kalyon İnşaat in İGA serà aumentata à 40 per centu. Certi fonti dichjaranu chì u trasferimentu di parte hè accadutu, ma ùn hè ancu statu riflessu in u registru di a cumpagnia.

SPIEGAZIONI DA KOLİN
In a dichjarazione scritta fatta da Kolin İnşaat, a seguente informazione hè stata data in quantu à u trasferimentu di azzione: decisu di fà una nova valutazione inseme. Cum'è Kolin İnşaat, vulemu informà vi chì simu in discussioni cù i nostri partenarii in İGA, cù quale cuntinuemu a nostra partenariata in e nostre diverse imprese, nantu à u trasferimentu di e nostre azioni in İGA.

KOLIN hè in parechje zoni da a custruzzione à l'energia
Kolin gruppu di cumpagnii opera in i campi di custruzzione, energia, cantiere-portu, minieri-cimentu, turismu-serviziu, cummerciu è industria.

CAPITAL 7.4 MILIARDI TL
IGA, l'operatore di u terzu aeroportu in Istanbul, avia aumentatu u so capitale di 18 miliardi di lire, chì currisponde à u 1.1 per centu, à 7.4 miliardi di lire in dicembre. Kadri Samsunlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu İGA, hà annunziatu chì anu andatu à un livellu record d'aumentu di capitale per a seconda volta in u stessu annu.

I partenarii di İGA Cengiz İnşaat, Mapa İnşaat, Limak, Kolin è Kalyon anu ognunu una participazione di 20 per centu in a cumpagnia.

U PROCESSU D'OFFERTA
L'offerta per u terzu è più grande aeroportu di Istanbul hè stata fatta in 2013. Partenariatu Limak-Cengiz-Mapa-Kolin-Kalyon OGG (IGA) hà vintu l'offerta cù 22 miliardi 152 milioni d'euros (26 miliardi d'euros cù VAT). U partenariatu operarà l'aeroportu per 25 anni.

source: muru di ghjurnale

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*