Accordu cullettivu firmatu in İZBAN

accordu cullettivu firmatu in izban
accordu cullettivu firmatu in izban

I travagliadori İZBAN urganizati in Demiryol-İş, chì i diritti di greva sò stati tolti da u decretu presidenziale u 9 di ghjennaghju, anu firmatu u cuntrattu di travagliu cullettivu impostu da u patronu. In a dichjarazione fatta da a gestione di İZBAN, hè statu dettu: "E firme sò state fatte nantu à a tarifa di crescita di 26 per centu, chì era l'ultima offerta fatta da İZBAN".

Hè statu informatu chì l'Unione Demiryol-İş hà accettatu l'offerta di aumentu di 26 per centu per l'impiegati İzmir Banliyösistem AŞ (İZBAN) è l'accordu cullettivu (TİS) hè statu firmatu.

À İZBAN, chì hè operatu in cullaburazione cù a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Republica di Turchia State Railways (TCDD), ùn sò stati ottenuti risultati da a riunione tenuta u ghjornu passatu. Hè statu informatu chì u sindicatu hà accettatu l'offerta di aumentu di u 26 per centu di l'impiegatori oghje sera è l'accordu cullettivu hè statu firmatu.

A greva iniziata da i travagliadori u 10 di dicembre hè stata posposta di 9 mesi da u decretu presidenziale di u 2 di ghjennaghju è hè stata pruibita in effetti. Dopu chì a greva hè stata pruibita, a gestione di İZBAN hà riduciutu l'offerta di aumentu di 30 per centu precedente à u 26 per centu.

'A NOSTRA ARMA PIÙ GRANDE NI STATU PORTATA DA NOI, SIAMU OBBLICATI A FIRMARE'

Demiryol-İş Union İZBAN U Rappresentante di u travagliu Ahmet Güler hà dettu in a so dichjarazione à soL, "A nostra più grande arma in a negoziazione cullettiva hè di utilizà u nostru putere chì vene da a produzzione. Tuttavia, sta greva hè stata fermata per mezu antidemucraticu. A nostra greva hè stata in realtà annullata per rinviu. Duranti a greva, i salarii chì ùn avemu micca ricivutu sò stati sempre riflessi à u publicu. Quandu u dirittu di greva ci hè statu toltu, tuttu u vantaghju passava automaticamente à u patronu. Comu sapete, se i negoziati di negoziazione cullettiva ùn sò micca cunclusi in 60 ghjorni dopu chì a greva hè posposta, seranu cunclusi in l'Arbitru Supremu. Sapemu chì l'Arbitru Supremu cuncludi accordi cullettivi cù una tarifa di 4-5 per centu à u più. Davanti à un tali risultatu, avemu sceltu a strada di l'accordu per esce da sta lotta in u modu più vantaghju. "Semu stati custretti à fà questu", disse.

In a dichjarazione scritta fatta da a direzzione di İZBAN, "I negoziati di l'accordu cullettivu, chì sò in corso per un pezzu di tempu trà a gestione İZBAN è u sindicatu, sò stati cunclusi è firmati. Hè statu dichjaratu chì "e firme sò state fatte nantu à a tarifa di crescita di 26 per centu, chì era l'ultima offerta fatta da İZBAN".Habersol)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*