Demirağ OIZ serà a basa d'investimentu è di produzzione di Sivas

avemu da industrializà cù ironag oso
avemu da industrializà cù ironag oso

Facendu dichjarazioni in quantu à a Zona Industriale Organizzata Demirağ, chì serà a basa d'investimentu è di produzzione di Sivas, u Direttore di a Zona Industriale Organizzata (OIZ) Bekir Sıtkı Eminoğlu hà dettu: "Ci era bisognu di un tali OIZ. U primu OIZ hè veramente grande abbastanza per a nostra cità da avà, ma siccomu sapemu u passatu di Sivas, ùn pudemu micca permette. Cridemu chì avemu bisognu à esse ancu più grande. Avemu avutu à stabilisce un scopu. Stabbilimentu OSB hè u principiu di stu travagliu. U nostru scopu hè di esse una cità industriale, una cità metropolitana. Se pudemu riempie u Demirağ OIZ, ghjunghjeremu veramente i nostri ideali ".

U direttore di a Zona Industriale Organizzata (OIZ), Bekir Sıtkı Eminoğlu, hà fattu dichjarazioni in quantu à a Zona Industriale Organizzata Demirağ, chì hè stata stabilita nantu à una zona di 20 ettari in u Village di Doğanca, à 814 chilometri da u centru, è hè prevista per purtà una grande vitalità à a pruvincia. ecunumia.

Esprimendu chì a Zona Industriale Organizzata Demirağ, cù un prezzu di offerta di infrastruttura di 72 milioni di TL, serà unu di i centri impurtanti è esemplari di Turchia, u Direttore OIZ Eminoğlu hà dettu chì Demirağ OIZ, induve parechje operazioni, in particulare u trasportu naziunale è internaziunale, a distribuzione, u almacenamentu. è u sdoganamentu, serà realizatu in u situ. Ellu disse chì aghjunghje valore à Sivas.

CONSISTE DI 262 PARETI

U direttore di l'OIZ, Eminoğlu, in quantu à Demirağ OIZ, chì hè custituitu da un totale di 224 parcelle, 262 di i quali sò parcelle industriali, hà dettu: "I piani di zonificazione di Demirağ OIZ sò stati fatti in 2015. U 70 per centu di a so terra hè stata presa da a Privatizazione. Ci eranu terreni espropriati per stabilisce una fabbrica di ferru è siderurgia. Siccomu a fabbrica di ferru è azzaru si trovava nantu à una piccula terra, a maiò parte hè stata trasferita à Privatizazione. Avemu stabilitu l'OSB in quelli terreni ", disse.

"A TURCHIA SERA UN ESEMPIU"

Ricordendu chì l'offerta di l'infrastruttura per Demirağ OIZ hè stata tenuta in u ghjugnu di l'annu passatu, u Manager di OIZ Eminoğlu hà dettu: "Se Sivas avia da sviluppà, s'ellu era diventatu una vera cità metropolitana, s'ellu era diventata una cità industriale, ci era bisognu. per un tali OIZ. U primu OIZ hè veramente grande abbastanza per a nostra cità da avà, ma siccomu sapemu u passatu di Sivas, ùn pudemu micca permette. Cridemu chì avemu bisognu à esse ancu più grande. Avemu avutu à stabilisce un scopu. Stallà OSB hè solu u principiu di stu travagliu. U nostru scopu hè di esse una cità industriale, una cità metropolitana. Se stabilimu Demirağ OIZ è u riempie, ghjunghjeremu veramente i nostri ideali. Demirağ OIZ, chì accoglierà ancu u centru logisticu cù a so cunnessione ferroviaria è e rete ferroviarie in a regione, darà un esempiu per a Turchia. Hè l'unicu OIZ in Turchia chì hè stata pianificata in questu modu durante a fase di stabilimentu. Vulemu u sviluppu di l'industria di ferru è azzaru cuncintratu in TÜDEMSAŞ. Vulemu raggruppà in stu settore in Turchia. Se pudemu ottene questu, pudemu riempie u secondu OSB. Pensemu chì diventeremu una cità industriale, una cità metropolitana ", disse. (trasportu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*