A pulitica implicata in a greva İZBAN!

A greva di Izban hè stata mischiata cù a pulitica
A greva di Izban hè stata mischiata cù a pulitica

Hè un fattu cunnisciutu chì u guvernu AKP hà intervenutu soprattuttu in u campu di u travagliu da u primu ghjornu chì hà pigliatu u postu. Ancu s'è a demucrazia è u statu di dirittu sò citati, una seria usurpazione di diritti, soprattuttu in quantu à i diritti di i travagliadori, hè stata tistimuniata durante u periodu quandu l'AKP era in u putere.

Dopu chì l'accordu di negoziazione cullettiva trà İZBAN è DEMİRYOL-İŞ Union, in quale a Municipalità Metropolitana di İzmir è TCDD anu una parte di 50% -50%, hà risultatu in una disputa, u sindicatu hà decisu di fà greva. Tuttavia, in u nostru paese, soprattuttu in l'ultimi anni, ùn hè micca faciule fà greva. I sindicati decidenu di fà greva, u guvernu usa a so autorità è a greva hè posposta indefinitamente.

Questa volta, ùn era micca u casu in u Strike İZBAN. A decisione di greva presa da u sindicatu hè andata in vigore senza alcunu ostaculu. Tutti eranu un pocu sorpresi. In fatti, u travagliu di i membri non-sindicali in İZBAN hè statu firmatu da una decisione di a corte. Quandu si vede ciò chì hè accadutu finu à avà, pudete pensà chì a libertà hè ghjunta in u campu di u travagliu in u nostru paese. È di colpu, a nutizia si sparse chì a ghjente di Izmir hà patitu u trasportu per via di l'attitudini intransigenti di l'impiegati di İZBAN è di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì dumandavanu i so diritti in a stampa.

Tuttavia, TCDD, chì hà a stessa parte in İZBAN, ùn hè mai statu citatu. A verità, chì quelli chì sapianu avianu cunnisciutu tuttu u tempu, è ciò chì quelli chì ùn sapianu micca, amparanu in pocu tempu, hè ghjunta à a luce. A lotta di u travagliu sacru era aduprata in pulitica. Prima di l'elezzioni lucali di u 31 di marzu, u guvernu hà da scopu di vince l'elezzioni attraversu greve, cù a percepzione chì a municipalità metropolitana di Izmir, chì ùn puderia micca piglià, suppostamente ùn dà micca u dirittu à l'impiegati è devastate a ghjente.
Tuttavia, a ghjente di Izmir hà vistu questu in pocu tempu.

• TCDD era un cumpagnu di 50% di İZBAN è ferma sempre in fondo.

• Era ben chjara chì u scopu di a greva ùn era micca di liberà u nostru paese in u campu di u travagliu, ma di purtà a cumuna è u populu unu contru à l’altru prima di l’elezzione.

U ghjocu era rottu, è quandu u prucessu hà cuminciatu à travaglià contru à i creatori di stu ghjocu, u passu chì avemu cunnisciutu è aspittatu hè statu fattu.

A greva realizata da i travagliadori İZBAN hè stata pruibita da a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale cù a firma di u presidente.
Ma a Strike, chì hè u dirittu più naturali è indispensabile di a lotta di u travagliu, hè stata aduprata com'è strumentu puliticu. Speremu chì u populu di İzmir ùn lasciarà alcun prufittu à a persona chì hà fattu sta situazione, chì ferma una marca negra in a lotta di u travagliu. (BTS)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*