A flotta di veiculi metropolitani di Erzurum si rinforza

erzurum buyuksehir rinforza a so flotta di veiculi
erzurum buyuksehir rinforza a so flotta di veiculi

A municipalità metropolitana di Erzurum rinfurza u so parcu di machini. A Municipalità Metropolitana hà introduttu a 13a Flotta di Veiculi à u publicu cù u prugramma chì hà urganizatu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Erzurum Mehmet Sekmen, u partitu AK U presidente provinciale di Erzurum Mehmet Emin Öz, u vice rettore di l'Università Atatürk Prof. Dr. In u prugramma di publicità assistitu da Sezai Erçişli è altri ufficiali, i novi veiculi sò stati spiegati à i citadini. U presidente Sekmen, in u so discorsu quì, hà dettu: "I nostri guverni lucali, chì sò un enormi bloccu di u nostru statu, custituiscenu a mappa stradale di Turchia, chì cresce in modu stabile. Erzurum, chì hè u pumu di l'ochju di l'Anatolia, cresce ghjornu per ghjornu cù a mobilizazione di serviziu di a nostra municipalità metropolitana. Dicendu: "Continuemu à investisce risorse pubbliche per aumentà u benessere di u nostru populu, rinfurzà u nostru capitale umanu, è ghjunghje à una cità muderna è vivable in a nostra cità", u sindaco Sekmen hà dettu: "Avemu constantemente aghjurnatu. A municipalità metropolitana di Erzurum, chì hà rinfurzatu a so flotta di veiculi in 5 anni, cuntinueghja à rinnuvà u so parcu di veiculi apprufittannu di tutte e pussibilità di a tecnulugia muderna. In a nostra 19a Flotta di Veiculi custituita da 13 veiculi; Ci hè un totale di 5 autobus, 9 di quali sò 2 metri di lunghezza è 12 sò 6 metri di lunghezza, 1 di quali travaglianu cù gas naturale è 7 cù diesel, 3 cisterna, 5 vitture, 2 gru è 2 veiculi di mantenimentu.

"SIAmu MEMBRI DI UNA COMPRENSIONE CENTRATA SUL UMANI"

U presidente Mehmet Sekmen hà dettu: "Cuntinuemu à sviluppà, rinviviscia è custruisce Erzurum in ogni campu, cù a preghiera è u sustegnu di i nostri citadini, in una cunniscenza centrata in l'omu". Sekmen hà cuntinuatu cusì: "Avemu travagliatu è cuntinuemu à fà u nostru megliu per purtà sta cità benedetta à u locu chì si merita in ecunumia, educazione, salute, agricultura, zootecnia, industria, produzzione, trasfurmazioni urbane, trasporti, ambiente, cultura è arte. , è sport. A marchja benedetta d'Erzurum, a cità nascente di Turchia, sperendu diventerà più forte è più grande cù l'alizzioni di u 31 di marzu. Cuntinuemu à travaglià ghjornu è notte, cù più entusiasmu è eccitazione chè prima, à u puntu di furnisce i migliori servizii à Erzurum, a petra di a vulintà naziunale. U sforzu hè da noi, Tevfik hè di Allah Onnipotente ... "Dopu i discorsi, a flotta hè stata inaugurata è i veiculi sò stati presentati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*