Grande interessu in "Portate u vostru rapportu, Skate on Ice" di IMM

Portate u vostru rapportu di ibb, interessu intensu in l'attività di pattinaghju di ghiaccio
Portate u vostru rapportu di ibb, interessu intensu in l'attività di pattinaghju di ghiaccio

L'avvenimentu "Portate u vostru rapportu, skate on the ice", un rigalu da Spor Istanbul, una filiale di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, à i studienti chì entranu in a pausa di u semestru, hà iniziatu questu annu cun grande interessu. Più di mille studenti di u primariu, secundariu è liceu chì sò ghjunti à İBB Silivrikapı Ice Rink cù i so bilanci anu godutu u pattinaghju di ghiaccio gratuitamente. I studienti puderanu prufittà di l'avvenimentu trà 09.00-18.00 per duie settimane.

Cù a pausa di u semestru di l'annu accademicu, u primu rigalu di rapportu à i studienti hè ghjuntu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul quist'annu. U prughjettu "Get Your Report Card", chì hè tradiziunale urganizatu ogni annu da Spor Istanbul, una filiale di IMM, hà iniziatu questu annu cù l'intensu interessu di i studienti.

CORRI À A RUTA DI GHIACCIO CHE RICIVIU U SO CARNET
U primu ghjornu di l'avvenimentu, chì hè statu urganizatu cù u slogan "Portate u vostru rapportu, slip on Ice", più di mille studienti chì anu ricevutu i so rapportu sò ghjunti à l'IMM Silivrikapı Ice Rink in Zeytinburnu è anu avutu una sperienza di pattinaggio. L'avvenimentu si terrà da u 18 di ghjennaghju à u 1 di ferraghju trà 09.00-18.00. L'avvenimentu hà u scopu di intruduce più zitelli à u pattinaghju di ghiaccio.

PIÙ DI 22 MIL STUDENTI HAN BENEFICIAT TANTU
Più di 22 mila zitelli anu participatu à l'avvenimenti "Bring Your Report Card, Skate on Ice", chì sò diventati una tradizione di e vacanze à mità di termu, è si sò familiarizati cù u sport di pattinaggio di ghiaccio. Più di 15 mila studienti sò previsti per assistisce à l'avvenimentu questu annu.

MESSAGGIU SEMESTRE DA U PRESIDENTE UYSAL
U sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà ancu fattu una dichjarazione annantu à i studienti chì entranu in a pausa di u semestru. In a so dichjarazione, u presidente Uysal hà dettu: "Vogliu una felice festa à i nostri amati figlioli chì purteranu a nostra Istanbul è u nostru paese à grandi scopi, à i nostri maestri devoti chì li preparanu per u futuru, è di sicuru, à i nostri stimati genitori. Ùn importa micca ciò chì sò i rapporti, u nostru amore è u rispettu seranu sempre assai boni ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*