U trasportu tematicu più impurtante di Gaziantep

U titulu più impurtante di gaziantep hè u trasportu
U titulu più impurtante di gaziantep hè u trasportu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, hà toccu l'impurtanza di equipà a cità di Gazi in rapida crescita cù tecnulugia è hà dichjaratu chì u tema più impurtante in questu puntu hè u trasportu.

U sindaco Şahin era l'invitatu di trasmissione in diretta di a Piattaforma Joint Broadcast. Rispondendu à e dumande di u moderatore Galip Ünlükara in a trasmissione cumuna di Gaziantep Olay TV, NRT, Kanal 27, GRT, Mega TV è Hisar TV, Şahin hà parlatu di a nova visione di u guvernu lucale, da u trasportu à i prughjetti energetichi, da l'acqua potabile à i prughjetti di l'abitazione. , da prughjetti suciale.

ŞAHİN: CENTRE DI CONTROLLO DI TRAFFICO È IMPRESSIONANTE

Fornendu infurmazioni nantu à u Centru di Controlu di u Trafficu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, chì hà cuminciatu à operare un annu fà, Şahin hà dettu: "Hè assai impurtante equipà a cità cù tecnulugia è preparà a qualità di vita di a cità per a so infrastruttura tecnologica. U tema più impurtante quì hè u trasportu. Mentre custruisce l'infrastruttura di a reta di trasportu in cità metropolitane cum'è a nostra, hè necessariu di furnisce l'equipaggiu tecnologicu. U Centru di cuntrollu di u trafficu esamineghja e terminazioni nervose di a cità, i vene principali è i punti stuck 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana, cù una squadra ghjovana è dinamica. U travagliu chì a polizia di u trafficu è l'ingegneri facenu oghje hè fattu da u centru di cuntrollu di u trafficu. U nostru centru, chì hè diventatu ancu più forte durante u mo mandatu, hà avà pigliatu u so postu trà i principali centri di cuntrollu in u nostru paese. Semu un clic davanti à e pruvince in a nostra categuria. In tuttu, i primi eranu i seguitori, avà simu noi quelli chì seguitanu. U nostru centru di cuntrollu hà una struttura impressiunanti. 300 mila persone anu scaricatu l'applicazione chì avemu lanciatu l'annu passatu à i so telefoni mobili, è 60 mila persone ponu accede à u sistema cù una carta di creditu. "In particulare i ghjovani seguitanu u nostru sistema da vicinu, cusì simu assai cuntenti", disse.

A RESTRIZIONE DI VIRTU A SINISTRA ùn hè micca applicata solu in GAZİANTEP

Ricordendu chì ci sò 295 intersezioni signalizzate in Gaziantep, Şahin hà dettu: "A restrizione di u turnu à sinistra hè stata fatta solu in 9 intersezioni. Ci hè stata una tempesta in un vetru d'acqua, una percepzione hè stata creata cum'è s'ellu ci era restrizioni in ogni locu. In l'analisi di l'impattu risultatu da dui anni di studii realizati da ingegneri di trafficu; Hè statu determinatu chì ci era troppu volte à manca in a cità. Hè diventatu chjaru chì stu prublema ùn pò esse risolta cù overpasses. Ankara hà implementatu questu in l'anni 80 è Istanbul in l'anni 70. Ci hè una percezione sbagliata cum'è se sta pratica hè fatta solu in Gaziantep. Queste pratiche sò realizate in Konya, Kayseri, Denizli, Aydın è İzmir. Crescemu assai veloce, quandu sò diventatu presidente, u numeru di veiculi era 400 mila, ma avà hè ghjuntu à 550 mila. Mentri custruendu strade, avemu dinù bisognu di disciplina u trafficu; Avemu bisognu di assicurà u flussu di trafficu. Avemu riduciutu e parte chì eranu 5 fasi prima di a restrizione di turnu à manca à 2 fasi. Testemu noi stessi, è l'analisi di l'impattu di u nostru travagliu ci sò presentati. Quandu guardemu i risultati di l'analisi di l'impattu, ùn rinunceremu micca à a nostra pratica perchè sapemu chì ci saranu prublemi di novu quandu vultemu in u passatu. Forsi avemu pussutu spiegà megliu l'applicazione, ma era ancu u nostru sbagliu quì. Andemu direttamente à l'implementazione senza spiegà. Dopu l'applicazione, u nostru populu hà capitu. Hè statu capitu chì avemu fattu sta applicazione per u nostru populu per prevene a contaminazione di l'aria, risparmià tempu è riduce u cunsumu di carburante. Hanu bisognu di vede cum'è un sforzu per migliurà u trasportu in a so vita. Vive in una cità metropolitana hà e so bellezze ma ancu risichi. Ùn simu più una piccula cità in Anatolia Centrale. U nostru populu hà bisognu à interiorizà a cultura di a cunvivenza è a vita disciplinata chì porta a cità metropolitana. Grazie à l'applicazione; I tempi di attesa per i veiculi à a Grand Junction anu diminuitu da 63 per centu. Cù l'aumentu di a dumanda di i cunduttori per aduprà sta intersezzione dopu l'applicazione, u voluminu di l'intersezzione hè cresciutu di 25 per centu è ùn hè stata osservata nisuna fila. I tempi di signale verdi sò stati aumentati. Inoltre, una prohibizione di virata à sinistra hè stata implementata à l'intersezioni di 25 December Junction, Değirmiçem Junction, İller Bankası 1-2 Junction, Yeditepe Junction, Birthhouse Junction, Çevik Güç1-2 Junction. Dopu l'applicazione, a capacità d'utilizazione di e intersezioni in quistione hè aumentata è i tempi d'attesa per u signale anu diminuitu. I prughjetti di intersezzione chì avemu preparatu in quantu à a restrizione di a virata sinistra anu vintu u "Premiu di Prughjettu di Efficienza" urganizatu da u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia in 2017 per l'Aumentu di l'Efficienza di l'Intersezzione di u Centru di a Città ".

Emu cunnessu l'intersezzione cù a RING ROAD

Nutendu chì anu custruitu 4 junctions di ponti in 12 anni in cundizioni difficili, u sindaco Fatma Şahin hà dettu: "Avemu fotografiatu u trafficu in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu di Gaziantep è determinate e priorità. Ùn ci hè nisuna altra cità di a nostra dimensione chì hà cumpletu 12 intersezioni in queste cundizioni severi. U nostru statu hà fattu a mità è avemu fattu l'altra mità. Avemu preferitu e cunnessione di a strada di u circondu. Fora di Fevzi Çakmak, ùn ci era micca altra cunnessione stradale. C'era una grande marmellata davanti a Iller Bank. Prima, avemu cunnessu Bedri İncetahtacı Köprülü Junction à a Ring Road, dopu Dr. Avemu cunnessu Asım Güzelbey Köprülü Intersection è Şehirgösteren Köprülü Intersection, dopu Dedeman hè statu lasciatu infinitu, cusì l'avemu finitu. Avemu rivisatu u Cimiteru Bridge Junction di novu. Avemu allevatu tutte e surtita di a cità. Avemu ancu fattu un arrangiamentu seriu in u corridor di l'aeroportu di Gaziantep. Averemu novi junctions di ponte. Ci sarà una grande marmellata in Primemall Mall. Una intersezzione custruita quì affetterà tutta a vita quì. Avemu preparatu un prughjettu di intercambiu chì copre TED College in Yamaç Tepe senza impedisce a ghjente di aduprà. A ghjente hà da pudè usà a strada di u circondu senza aduprà Primemall è passà à a linea di l'Università di Gaziantep è a Zona Industriale Organizzata. U Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, hà dettu chì l'offerta per stu prughjettu si terrà in ferraghju. "Avemu finitu l'interscambio Şahinbey, l'intercambio Kahraman Emmioğlu, l'intercambio Karataş, l'intercambio Beylerbeyi, l'interscambio Yeşil Vadi, l'intercambio Mehmet Şimşek, l'interscambio di zona industriale organizzata e il ponte di municipalità metropolitana", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*