"Venite, figlioli à u monte Ergan"

Andemu ragazzi Ergan Dagina
Andemu ragazzi Ergan Dagina

A municipalità di Erzincan hà apertu corsi di snowboard è ski per i zitelli di 10-17 anni. L'applicazioni saranu fatte à l'Erzincan Municipality White Desk trà u 21-23 di ghjennaghju è u corsu continuerà per tutta a pausa di u semestru. I corsi chì partenu da u nivellu di principianti seranu dati in a settimana. U trasportu, i bisogni nutrizionali è l'equipaggiu di sci di i zitelli iscritti à u corsu seranu cuparti da a municipalità di Erzincan.

U sindaco di Erzincan Cemalettin Başsoy, chì hà dettu "Venite, Figlioli, à Ergan Mountain" per i corsi di snowboard è di sci, hà dettu: "I nostri stimati Maestri, Cari Parenti, Cari Studenti; Avemu finitu u primu mandatu di l'ala di u nostru annu accademicu 2018-2019, chì avemu principiatu cun grande eccitazione è speranza.

Cum'è in ogni aspettu di a nostra vita, ricevemu i nostri bilanci cum'è u risultatu di i nostri sforzi è sacrifici. Tuttavia, ùn deve esse scurdatu chì u rapportu hà ricevutu; Hè una valutazione generale micca solu di i nostri figlioli, ma di tutti quelli chì participanu à u prucessu educativu. In i nostri scoli, i gradi sò datu micca solu à i studienti, ma ancu à a famiglia è noi stessi chì influenzanu è cuntribuiscenu à u studiente. I genitori duveranu ancu piglià in cunsiderà questi prublemi quandu evalueghjanu i gradi di u rapportu.

In a nostra cità, 41 mila 35 studienti riceveranu un rapportu è andaranu in vacanze finu à u luni 4 di ferraghju 2019. Questa festa hè un'occasione per i nostri studienti di riposu è per i educatori per correggerà e carenze. Di sicuru, i nostri studienti vederanu i so difetti è i so sbagli, è ghjunghjeranu à u sicondu termini più pronti è desiderosi di rilassate. Vogliu chì tutti i nostri genitori dirigenu i so figlioli à i corsi di sci offerti in Ergan Ski Center. Dicemu: "Venite, figlioli, à a muntagna Ergan". Avemu da aumentà ancu più a participazione di i nostri figlioli in u sport. "Cumu u primu semestru vene à a fine, vogliu ringrazià i nostri amministratori, i prufessori è i studienti per i so sforzi è li auguru una bona festa". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*