Accidenti di treni fatali in Turchia 3 volte più cà a media mundiale

L'accidenti di treni pusitivi in ​​Turchia sò 3 volte più di a media mundiale
L'accidenti di treni pusitivi in ​​Turchia sò 3 volte più di a media mundiale

L'Unione di l'Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS), dopu à l'accidentu di u trenu à alta velocità in u quale 9 persone sò morti è 86 persone sò state ferite, hà annunziatu u "Processu di Ricostruzione di TCDD è u Rapportu di Disastru di Trenu d'Alta Velocità accadutu à a Stazione Marsandiz. ".

U presidente di BTS Hasan Bektaş, chì hà tenutu una cunferenza di stampa cù i membri di u cunsigliu di amministrazione in a sede di u sindicatu, hà dettu chì ci hè stata contaminazione di l'infurmazioni dopu à l'accidentu di u trenu d'alta velocità. Dichjarà chì a rispunsabilità di l'accidentu hè stata trasferita à u persunale di u livellu più bassu è i mutivi veri ùn sò micca stati divulgati da u Ministeru di i Trasporti è a Direzzione Generale di TCDD, Bektaş hà nutatu chì a dichjarazione di u Ministru di i Trasporti nantu à u sistema di signalazione, chì hè u principale. causa di l'accidentu, era una dichjarazione sfurtunata. Bektaş hà dettu chì i burocrati chì anu datu sta falsa informazione deve esse investigati.

3 VOLTE PIÙ MORTE IN U MONDU
In u rapportu, ancu s'ellu si dichjara chì i grandi investimenti sò stati fatti in ferrovie durante i guverni AKP, hè statu evaluatu chì l'investimenti eranu per scopi di spettaculu, è ancu infurmazione nantu à accidenti di treni. In cunsiquenza, mentri l'accidenti di treni fatali sò 0,3 in a media di l'UE, sta rata hè 2.08 in Turchia. I morti sò in Turchia circa trè volte a media mundiale.

MINISTERI RESPONSABILI DI TRASPORTI
In u rapportu, chì hà dichjaratu chì a più grande rispunsabilità in l'accidentu appartene à u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura, hè statu dichjaratu chì i Cunsiglii di Sicurezza TCDD è e Cummissioni di Sicurezza è a Direzzione Generale di Regulamentu Ferroviariu eranu ancu rispunsevuli. In u rapportu, hè statu ancu dichjaratu chì u Regolamentu nantu à a Preparazione è u Trafficu di i Treni ùn hè micca implementatu, è hè statu ricurdatu chì, secondu u regulamentu, i passageri ùn devenu esse posti in i primi dui fila di sedi per a sicurità.

I NIVELLI ùn deveria mai esse cruciatu
Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti, u presidente di BTS Bektaş hà valutatu a dichjarazione di u Ministru di Trasportu è Infrastruttura, Mehmet Cahit Turhan, chì u numeru di passaghji à livellu hè statu aumentatu è l'accidenti di treni sò diminuiti. Bektaş hà dichjaratu chì l'accidenti anu diminuitu cumparatu cù l'anni precedenti perchè i treni ùn eranu micca in corsu, è hà dettu chì i passaggi à livellu sò una pratica abbandunata in u mondu, è chì un passaghju sottu o sopra deve esse custruitu invece. (più fattu)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*