Kocaoğlu: "İzmir hà fattu un grande salto in l'investimenti in u sistema ferroviariu"

Izmir hà fattu un grande salto in avanti in l'investimenti di u sistema ferroviariu di Kocaoglu
Izmir hà fattu un grande salto in avanti in l'investimenti di u sistema ferroviariu di Kocaoglu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù i membri di a stampa in a cità è hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à l'agenda.

Kocaoğlu hà citatu prima l'azzioni è l'investimenti di a municipalità. Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un investimentu attuale di 2018 miliardi di TL in 2.5, cumprese ESHOT è İZSU, u sindaco Kocaoğlu hà dettu:

"In u periodu 2004-2008, avemu pussutu fà un investimentu tutale di 5 miliardi in 2.5 anni. In u periodu di 2009-2014, avemu fattu un investimentu di 4.5 billion dollars. In u periodu 2014-2019, avemu righjuntu una quantità d'investimentu di più di 10 miliardi TL. Attualmente, a nostra quantità d'investimentu in 15 anni hè 17 miliardi 600 milioni TL. Hè cusì chì avemu crisciutu in modu esponenziale. Avemu grandi prughjetti chì avemu principiatu in 2018 è sò sempre in custruzzione. Unu di elli hè l'opera. Avemu stabilitu a fundazione, u travagliu cuntinueghja rapidamente. Realizemu u primu edifiziu cuncepitu cum'è una casa d'opera in a geografia anatolica. Inoltre, u metro Narlıdere avanza rapidamente. U travagliu di 7.5 chilometri di tunnellate doppie è 2.5 chilometri di viadutti nantu à una arteria principale di 2.2 chilometri chì cunghjunta Buca è Bornova, unu di i tunnel di Konak, chì chjamemu Homer Boulevard, cuntinueghja rapidamente. Vale à dì, u boulevard ch’è no custruiremu da u nordu è u boulevard Omeru ch’è no custruiremu da u sudu sò un’opera chì stende l’arterie principali. Inoltre, u nostru sustegnu à u sviluppu rurale cuntinueghja. Da oghje, avemu datu un sustegnu di facto di 1 billion 78 million TL à u sviluppu rurale. I travaglii di trasfurmazioni urbani cuntinueghjanu rapidamente cù u mudellu Izmir. İzmir hà fattu un grande salto in l'investimenti in u sistema ferroviariu. Oghje, trasportemu circa 70 mila citadini à ghjornu cù İZBAN, metro, tram, invece di 800 mila trasporti ogni ghjornu. Questu currisponde à u 40 per centu di i passageri totali chì purtemu. Ancu s'ellu ci hè una greva İZBAN di 1 mese. Quandu u metro Narlıdere hè finitu, sta tarifa aumenterà ancu di più. U scopu hè di aumentà u numeru di passageri chì purtemu nantu à u sistema ferroviariu da più di 50 per centu. A più impurtante, a maiò parte di i chilometri viaghjati sò stati realizati da u sistema ferroviariu. Avemu di novu passatu a barra di 16 milioni di passageri nantu à i nostri battelli. Avemu apertu i nostri novi ponti. Semu d'accordu cù TCDD nantu à İZBAN chì si estenderà da Aliağa à Bergama. Anderemu subitu à i tenders di a stazione di sottupassu chì sò a nostra rispunsabilità. U metro di Buca hè attualmente in attesa di appruvazioni da u ministeru. Dopu a so appruvazioni, u so travagliu principia l'annu dopu. A struttura finanziaria di u mondu pò allargà o accurtà questi prucessi. Agiremu in cunseguenza. In più KarşıyakaAvemu intenzione di allargà u tram da Çiğli à Çiğli. I prughjetti sò stati preparati, avemu da principià u travagliu quandu l'appruvazioni di i ministeri hè ricevutu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*