L'offerta di Kocaoğlu di elevà i travagliadori in greva hè stata rifiutata

L'offerta di u maritu di crià i travagliadori in greva hè stata rifiutata
L'offerta di u maritu di crià i travagliadori in greva hè stata rifiutata

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, chì si n'andò à Metro A.Ş. è hà avutu una riunione sorpresa cù i travagliadori è i sindicati, hà offrittu un aumentu di 25 per centu per Metro è 30 per centu per İZBAN. Tuttavia, u sindicatu rifiutò queste offerte. Ricordendu ch'ellu era in turnu finu à a sera di u 31 di marzu, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Ùn trascuraraghju micca u travagliu solu perchè aghju lasciatu in ogni modu. Ùn lasciaraghju micca detriti. Ùn hè micca currettu à dì, "Pagaraghju in ogni modu l'entrante". Ùn mi cunvene micca. Ùn seraghju micca populista ", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà scontru cù l'impiegati di metro è tram di İzmir Metro A.Ş., hà celebratu u so annu novu è li ringraziò per i so servizii. U presidente Kocaoğlu, chì hà ancu scontru cù i rapprisentanti sindacali in l'edificiu di a Sede di Metro in Halkapınar, hà prupostu un aumentu di 450 per centu in i salarii di i travagliadori in i negoziati di negoziazione cullettiva di Metro, chì riguardanu 25 travagliadori sindicalizzati. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu chì, se questa offerta hè accettata, trasmetterà l'offerta "30 per centu" per İZBAN à u so cumpagnu TCDD. Tuttavia, e duie pruposte anu ricevutu una risposta negativa da l'ala sindicale.

Izmir Metro A.S. Facendu un discorsu à i so travagliadori, u sindaco Kocaoğlu hà dettu: "Seraghju à u mo duvere finu à a sera di u 31 di marzu. Ùn l'aghju micca trascuratu solu perchè l'aghju lasciatu in ogni modu. Ùn lasciaraghju micca detriti. Ùn hè micca currettu dì "Ùn pagheraghju micca un centesimu in ogni modu, a persona chì vene hà da pagà". Ùn mi cunvene micca. Ùn seraghju micca populista. Travaglieraghju cù a listessa coherenza è a stessa filusufia di vita, ciò chì aghju cunnisciutu bè dapoi 15 anni, micca solu per esse applaudate.

Ricordendu chì l'impiegati di a Municipalità Metropolitana, chì furnisce servizii di trasportu publicu, portanu micca solu a ghjente di Izmir è quelli chì venenu à Izmir, ma ancu i so sposi è i so figlioli, i so parenti, parenti, vicini, è furmà à u travagliu, a scola. , è l'uspidale, u sindaco Aziz Kocaoğlu hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Semu una famiglia. Sta cità è sta cumuna appartenenu à tutti noi, sò u vostru sindaco di a municipalità metropolitana dapoi 15 anni. Scurdate di l'investimenti ch'e aghju fattu. Ma ognunu sà bè ch’ùn distingu nimu trà i mo impiegati per via di e so opinioni pulitiche, di e sette, d’induve venenu è d’induve vanu, è ch’o mi fighjulu da u listessu puntu di vista. Continuaraghju à vede cusì. Per a prima volta in Turchia, aghju reclutatu 6 500 travagliadori sottumessi in un ghjornu. Hè per quessa chì ùn mi sentu micca "invintà". Aghju inventatu dapoi 15 anni. Continuaraghju per 3 mesi più. 88 ghjorni mancanu. Aghju sempre pigliatu una pusizione di parte di u travagliu, di i travagliadori, di i paisani è di l'oppressi. Continuaraghju à piglià per u restu di a mo vita. Puderanu dumandà tuttu di mè, ma nimu vede a mo vista di u travagliu, l'oppresso, l'essere umanu & n bsp; ùn hà u dirittu di dumandà. Sò un fratellu chì hà pruvatu questu in i mo 71 anni di vita. Questu hè cumu si deve esse cunnisciutu. Ci hè soldi, ùn hè micca. U soldi pò esse datu, micca datu. Mantene u contu, ùn hè micca, ma l'impurtante hè l'amicizia di i ghjorni cattivi. L'impurtante hè l'amicizia. L'impurtante hè chì a famiglia di a municipalità metropolitana di 27 mila persone sapi ciò chì u merre farà è ciò chì ùn farà micca. Hè impurtante chì u presidente sia chjaru, apertu. Dà ciò chì pudete dà, cumu darete ciò chì ùn pò micca dà?

Aghju aduprà i soldi di u populu
U sindaco Kocaoğlu hà sottolineatu chì hà annunziatu a so decisione di ùn esse micca candidatu à a merria metropolitana per l'elezzioni lucali di u 1 in a cunferenza di stampa ch'ellu hà tenutu da u 2019 d'ottobre, ma ch'ellu era in turnu finu à a sera di u 31 di marzu, è hà dettu:

« Sò statu sindaco per 15 anni è sta volta hè abbastanza. Avà mi piacerebbe passà a bandiera à un amicu è li dumandassi di piglià u serviziu ancu più luntanu. Qualchese ch'e aghju cunnisciutu currettamente per 15 anni, continueraghju à travaglià cù a listessa coherenza è a filusufìa di a vita finu à l'ultimu ghjornu. Avemu scontru cù a direzzione di a filiale İzmir di u sindicatu durante u precedente periodu di negoziazione cullettiva. Anu fiascatu à firmà u cuntrattu cullettivu. Aghju digià dettu chì questu seria u casu. In fatti, l'avemu firmatu inseme cù u presidente di Türk-İş Ergun Atalay. L'Unione Demiryol-İş, di 70 anni, hà fattu greva solu una volta in tutti questi anni. Hè statu in greva duie volte in l'ultimi dui anni in Izmir. A listessa unione hà accordi cullettivi in ​​altrò. Sapemu. I numeri ùn sò micca remotamente vicinu à u numeru chì avemu datu. Questu hè un ghjocu separatu. Sè eru populistu, diceraghju "Ùn pagheraghju micca un centesimu, l'entranti pagheranu in ogni modu". Ma questu ùn hè micca veru. Ùn hè micca qualcosa chì faria cum'è sindaco di a cità di a cità, chì u populu di Izmir hà vutatu 15 volte cun fiducia per 3 anni. Nè deveru. Aduprà i soldi di a ghjente di Izmir è aghju da gestisce una nave enormosa di 27 mila persone senza acqua ".

Ci sò diverse scenarii
Dopu chì u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà lasciatu a sala, i dirigenti di a filiale di İzmir di l'Unione Demiryol-İş si sò riuniti cù i travagliadori è anu valutatu a pruposta di crescita di 25 per centu è rifiutanu l'offerta.

Ricordendu chì, se un accordu hè arrivatu in u Metro, trasmetterà l'offerta di aumentu di 30 per centu per İZBAN à u so cumpagnu di a gestione TCDD, u presidente Aziz Kocaoğlu hà dettu: "Tuttavia, ùn pudemu micca fà ancu questu. Sfurtunatamente, simu di fronte à una imposizione. Ancu s'ellu suggerisce i migliori figuri chì ponu esse datu secondu a realità di Turchia, avemu persistente risposte negative. U striking hè un dirittu, ma di vittimizà i citadini, di caccià u so dirittu à u trasportu publicu, è di fà solu in İzmir, in cambiu di u megliu aumentu pussibule da u patronu porta diverse scenarii à a nostra mente. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, simu travagliendu in alternative per i servizii di trasportu publicu à i nostri concittadini. Inseme lutteremu contr'à st'imposizione. Luttu per Izmir è u populu di Izmir. Aspittemu u sustegnu di i nostri concittadini in questu prucessu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*