U presidente di KTO, Gülsoy, hà spiegatu e dumande à u Cunsigliu Economicu Turcu

U presidente di kto gulsoy spiegò e dumande durante l'ecunumia di Turchia
U presidente di kto gulsoy spiegò e dumande durante l'ecunumia di Turchia

Kayseri Chamber of Commerce (KTO) President of the Board Ömer Gülsoy hà assistitu à u Cunsigliu Economicu Turcu, chì hè statu tenutu cù a presenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

U Cunsigliu, accoltu da M. Rifat Hisarcıklıoğlu, Presidente di l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia (TOBB), tenutu à i TOBB Twin Towers; Hè statu tenutu cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u vicepresidentu Fuat Oktay, i ministri pertinenti, i presidenti di u Cunsigliu di Amministrazione di 365 Chamber-Exchange, i parlanti di l'Assemblea è parechji imprenditori.

In u Cunsigliu induve i rapprisentanti di u mondu di l'affari determinati trà 365 Chambers and Exchange Presidents è 7 regioni esprimanu i prublemi di settori è regioni, u presidente di KTO Ömer Gülsoy hà fattu un discorsu chì rapprisenta a Regione Anatolia Centrale.

U presidente Gülsoy hà fattu una dumanda da u guvernu in nome di 69 Chambers and Stock Exchanges in a regione, in linea cù i prublemi sperimentati da a regione è a cità è suggerimenti per suluzioni à questi prublemi.

U presidente Gülsoy, chì hà trasmessu u prublema è i suggerimenti di suluzione cunnessi sottu certi rubrichi; Cunnettendu e cità è l'OIZ in a Regione di l'Anatolia Centrale cù e linee ferroviarie, riducendu l'alti costi di trasportu in u trasportu di merci per ferrovia, riarrangendu u sistema d'incentivazione di l'investimentu nantu à una basa di distrittu è settore, cuncependu incentivi speciali per attruverà investitori in OIZ misti è specializati chì a so infrastruttura. hè statu finitu, Hè u scopu di fà migliurà in tematiche cum'è furnisce l'acqua à e regioni agriculi da fora di a regione, cumpiendu l'investimenti di u centru logisticu chì anu iniziatu è cuntinueghjanu, aumentendu u numeru di linee di volu di partenza internaziunali da Ankara, aumentendu e zone di usu. di i prudutti domestici in l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche, rivisendu è rivisendu e pratiche di u travagliu obligatoriu.

Dichjarà chì Kayseri, chì si sviluppa ghjornu per ghjornu, hà crisciutu tantu chì ùn pò micca esse arrustitu in u so propiu grassu, u sindaco Gülsoy hà ancu toccu à i prublemi chì sò essenziali per aumentà u valore di a marca di a cità, è prima di tuttu, cunziddiratu. U potenziale di l'agricultura è l'allevamentu, Kayseri deve esse inclusu in u scopu di i supporti İPARD.

Dichjarà chì anu agitu cù u mottu "U cummerciante sapi vede ciò chì li manca", u presidente Gülsoy hà sottolineatu chì a mancanza di trasportu marittimu in una pruvincia pone un prublema seriu per l'ecunumia di a cità, ma sta carenza serà eliminata attraversu e strade è ferrovie da esse custruitu, è hà datu e seguenti dichjarazioni:

"E regioni internu di Turchia duveranu esse capace di stabilisce cunnessione globale cù autostrade è ferrovie, u prughjettu YHT in corso in questu cuntestu deve esse fattu u più prestu pussibule, a capacità di u terminal di l'aeroportu di Kayseri deve esse aumentata, e cunnessione autostradale deve esse fatta principalmente. , e linee ferroviarie chì uniranu Kayseri à u Sud (Antalya-Konya) -Mersin) duveranu esse realizate, e ferrovie duveranu fà un prezzu competitivu, micca monopolisticu, è i supporti di volu charter duveranu esse furniti per sustene u Erciyes Ski Center.

U presidente Gülsoy hà enfatizatu chì Kayseri hè ancu adattatu per investimenti industriali strategichi; Ellu hà dichjaratu chì mentre l'automobile domestica, a difesa è altri investimenti strategichi sò stati fatti, esigenu ancu chì Kayseri sia evaluatu à a fase di fattibilità.

U presidente Gülsoy, chì hà dettu chì ùn lagnamu micca, affirmemu; À a fine di u so discorsu, hà ringraziatu i ministri pertinenti in presenza di u presidente è hà dichjaratu ch'elli crèdenu ch'elli ghjunghjeranu à l'obiettivi stabiliti in pocu tempu cù u sustegnu datu da u guvernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*