Mobilizazione di neve da u Metropolitan in Samsun

mobilizazione di neve da samsunda metropolitan
mobilizazione di neve da samsunda metropolitan

In Samsun, e squadre affiliate à a Municipalità Metropolitana sò stati mobilizati in i zoni chì eranu sottu a neve forte durante a notte. U sindaco Zihni Şahin hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, simu in ogni locu per prevene a vittimizazione. "Vogliu ringrazià tutte e nostre squadre", disse.

In Samsun, i squadre di a Municipalità Metropolitana sò stati mobilizati per via di a forte nevicata, soprattuttu in i zoni rurali. E squadre chì si battevanu cù a neve a notte scorsa salvavanu i veiculi bloccati nantu à a strada, trasportavanu i pazienti in ospedali è aprì strade chjuse. U sindaco Zihni Şahin hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana, i nostri squadre anu travagliatu in ogni locu per prevene a vittima. Hà publicatu un missaghju dicendu "Vogliu ringrazià tutte e nostre squadre"

UN MESSAGGIU 'GRAZI' A TUTTE E SQUADRE

U sindaco Zihni Şahin, chì hà seguitu da vicinu u travagliu di e squadre metropolitane mentre a nevicata s'intensificava eri sera è hà informatu constantemente u publicu nantu à u so contu di rete suciale, hà dettu: "In parte di a lotta contru a neve, i nostri squadre anu travagliatu devotamente 7 ore à 24 per apre u ghjornu. e nostre strade, cooperate cù a nostra urganizazione di salute per trasportà i nostri pazienti in ospedali è salvà i veiculi bloccati nantu à a strada ". Tutte e nostre risorse sò state mobilizate ghjornu è notte. "Vogliu ringrazià i nostri dipartimenti di scienza, tutte e nostre squadre, i nostri cumuni di distrittu è a nostra urganizazione di salute", disse.

U 112 EMERGENZA ERA PORTATA DA MACCHINE DI COSTRUZIONE !

Zinhi Şahin hà dichjaratu chì a forte pioggia hà affettatu in particulare e zone più alte è hà dettu: "I veiculi bloccati nantu à a strada in u distrittu Alaçam Köseköy sò stati salvati à 22.00:112. U nostru citatinu, chì si hè malatu in u Distrettu di Alaçam Ortaköy, hè statu pigliatu da 23.00 squadre di serviziu d'urgenza cù a macchina di travagliu di a nostra municipalità è purtatu à l'uspidale à 23.20:XNUMX. "U veiculu veterinariu, chì era chjappu in Yassıdağ District di Yakakent District, hè statu salvatu à XNUMX", disse.

TRAVAIL PLANIFICATU CU ALTRE ISTITUZIONI

U sindaco Şahin hà ancu annunziatu chì a strada Kavak, chì era chjusa in Asarcık, unu di i lochi induve a nevicata hà affettatu u più, hè stata aperta per via di un travagliu intensu cù 5 squadre diverse, è hà dettu: "I nostri squadre di cumbattimentu di neve cuntinuavanu a so strada. apre u travagliu in i zoni mediani in una manera pianificata, cù a cumunicazione di l'AFAD è u 112 Emergency Ambulance Service. A strada Kavak-Asarcık hè stata riapertura à u trasportu, chì permette à i nostri citadini malati di ghjunghje à l'uspidale. A partesi da 06.00 nantu à a strada Ladik Akdağ, 1 grader è 1 camion di salatura di lama di neve cuminciaru à esse operatu in modu continuatu. "Mentre i nostri squadre, chì sò stati mobilizati per tutta a notte, cuntinueghjanu u so travagliu di pulitura di neve è di pulitura di strada oghje, simu cuntenti chì nisuna negatività hè accaduta in tutta a pruvincia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*