TCDD insiste nantu à a vechja offerta per İZBAN

Insisti nantu à l'antica offerta per tcdd izban
Insisti nantu à l'antica offerta per tcdd izban

I burocrati di TCDD, chì si sò scontri cù i dirigenti di l'Unione Demiryol-İş in quantu à a greva İZBAN, ùn anu micca fattu una nova offerta è anu dumandatu chì l'offerta sia accettata.

UniversaleTCDD, unu di i partenarii di İZBAN, chì era silenziu durante a greva, hà scontru cù i sindicati cum'è a greva in İZBAN, unu di i più grandi sistemi di trasportu publicu ferroviariu urbanu cù cunnessione aeroportuale in u paese, chì serve nantu à a linea suburbana trà Aliağa- Selçuk, entra in u so 26 ghjornu.

U Direttore Generale di TCDD, chì hè ghjuntu in a cità prima di a riunione introduttiva di u candidatu in Izmir, chì dumani serà tenuta da u presidente è u presidente AKP Recep Tayyip Erdogan. İsa Apaydın è a delegazione di u Ministeru di i Trasporti, i burocrati İZBAN è i dirigenti di l'Unione Demiryol-İş.

NO NOVA OFFERTA

À a riunione, i burocrati anu ricivutu infurmazioni nantu à a greva da i sindicati, è i dettagli di l'offerta precedente sò stati discututi. Ancu s'è a riunione hà creatu una aspettativa chì una nova offerta serà fatta trà i travagliadori, secondu l'infurmazioni ottenute, i burocrati di TCDD ùn anu micca fattu una nova offerta. Pretendu chì sò in favore di a cunciliazione, i burocrati anu dumandatu l'accettazione di a pruposta precedente. I sindicati anu infurmatu i travagliadori nantu à a riunione. A greva continuarà postu chì ùn ci sò micca novi offerte presentate.

GIORNU DI GREVA 26

A greva cuntinueghja in İzmir Suburban Network (İZBAN), a più impurtante rete di trasportu di İzmir in u trasportu publicu. 40 travagliadori chì travaglianu cum'è macchinisti, tecnichi, tecnichi, operatori di stazione è travagliadori di scatula sò stati in greva per 136 ghjorni in İZBAN, chì furnisce serviziu in 343 stazioni è una linea di 26 chilometri trà Aliağa è Selçuk.

Chì volenu i travagliadori IZBAN ?

Mentre l'Unione Demiryol-İş vulia un aumentu di 34 per centu cù tutti i benefici marginali, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, avia riduciutu l'offerta di 19 per centu data prima di a greva à u 26 per centu cù l'aumentu di u salariu minimu. U tassu di crescita di u sindicatu include l'aumentu di u bonus gradualmente da 85 ghjorni à 112 ghjorni, un aumentu di i diritti suciali, è compensazioni di guida è di turnu, chì entreranu in u cuntrattu per a prima volta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*