U trenu d'alta velocità vene à a stazione di Malatya

U trenu d'alta velocità vene à Malatya Garna
U trenu d'alta velocità vene à Malatya Garna

U deputatu di l'AKP Malatya è u membru MKYK, Öznur Çalık, hà dichjaratu chì nantu à a strada di u trenu à alta velocità chì deve esse custruitu trà Malatya è Elazığ, u trenu à alta velocità vene ancu à a stazione centrale di Malatya, è chì dopu a stazione di Malatya, serà cunnessu à Baskil. in u locu Kumlutarla di Baskil distrettu di Elazığ cun un ponte per esse custruitu nantu à u lavu di diga in u locu Bahçeli di Arguvan. Nutendu chì a so dichjarazione in quantu à a strada di u trenu d'alta velocità hè stata sbagliata, Çalık hà dettu: "Stazione di Malatya hè a stazione per u trenu d'alta velocità".

U deputatu di l'AKP Malatya è u membru MKYK, Öznur Çalık, hà fattu una dichjarazione scritta per u trenu à alta velocità previstu per esse custruitu trà Malatya è Elazığ, è hà fattu una dichjarazione nantu à a percepzione chì a strada di u trenu à alta velocità passava à Elazığ senza fermata da Malatya, è hà dettu chì u trenu d'alta velocità si ferma à a stazione di Malatya è dopu, u trenu d'alta velocità si ferma à a stazione di Malatya, hà dettu chì seguitarà a strada di Durucasu in Yazıhan, dopu à Bozburun d'Arguvan (Parçikan), Karababa. Morhamam, İçmece è Bahçeli Districts.

In a dichjarazione scritta fatta da Öznur Çalık, a strada di u trenu à alta velocità seguirà a strada di i distretti Bozburun (Parçikan), Karababa, Morhamam, İçmece è Bahçeli d'Arguvan dopu à u quartiere Durucasu di u distrittu di Yazıhan, è chì u ponte da esse custruitu sopra u lavu di diga in u distrittu di Bahçeli di Arguvan è u distrittu di Baskil di Elazığ. Hè statu dichjaratu chì u distrittu seria cunnessu à Baskil in a località Kumlutarla. Spieghendu chì u prucessu EIA hè statu iniziatu per u trenu d'alta velocità cù una lunghezza tutale di 126 chilometri, Çalık hà dichjaratu chì u prugettu include 3 ponti, 14 viaducts, 8 tunnels, 37 underpasses è 20 overpass.

Dopu à e reazioni à a percezione di a strada emergente, Çalık hà correttu l'incomprensione cù una dichjarazione versu 19.30.

Nutendu chì i visuali attaccati à a spiegazione scritta nantu à u trenu d'alta velocità creanu a percepzione chì u trenu d'alta velocità ùn si ferma micca da Malatya, Çalık hà nutatu chì questu ùn hè micca veru.

"U Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Malatya-Elazığ hè a continuazione di u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Malatya-Sivas. Cume u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Malatya-Sivas hè statu riflessu à u publicu prima, ghjunghje à a Stazione Malatya esistente. Ùn ci hè nunda cum'è u Trenu d'Alta Velocità chì ùn vene micca à u centru di Malatya. Malatya Train Station hè una stazione di treni d'alta velocità. Inoltre, u puntu di partenza di u Prughjettu di Trenu à Alta Velocità Malatya-Elazığ parte da Durucasu nantu à a strada di treni à alta velocità Malatya-Sivas. Siccomu a ferrovia esistente Malatya-Elazig ùn pare micca tecnicamente adattata per i treni d'alta velocità, una nova strada hè stata determinata. Hè fora di quistione chì un trenu d'alta velocità da Ankara à Elazig o Diyarbakir ùn entrerà micca in a stazione di Malatya. Stu prublema hè statu ancu cunfirmatu in a riunione chì avemu avutu cù u nostru Direttore Generale di Ferrovie Statali ". (Fonte: malatyahaber.com - Ghjurnale Yeni Malatya)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*