Tocchi finali nantu à u Pianu Maestru di Trasportu di Bursa

rotazioni finali in u pianu maestru di trasportu di Bursa
rotazioni finali in u pianu maestru di trasportu di Bursa

Bursa Transportation Master Plan (BUAP), pianificatu da a Municipalità Metropolitana per eliminà u prublema di trasportu di a cità è chì i preparativi sò stati cumpletati, hè statu spartutu cù i capi di unità pertinenti di istituzioni è urganisazioni pubbliche. Nutendu chì tutti i risichi legati à u trafficu sò stati valutati è e soluzioni sò state create in u pianu chì serà sottumessu à u cunsigliu municipale per appruvazioni in ghjennaghju, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu: "Vedete. "Cù l'applicazioni chì metteremu in serviziu, Bursa eliminerà i prublemi di trasportu è di trafficu", disse.

participazione intensa

BUAP hè statu presentatu à i rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche pertinenti è l'urganisazioni chì travaglianu in Bursa à a riunione. U prugramma, chì era ancu una cunsultazione è hà participatu da u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, hè statu tenutu in u Centru di Cungressu è Cultura Merinos Atatürk (Merinos AKKM) Muradiye Hall.

pianificazione strada per strada

U sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dichjaratu chì u trasportu hè unu di i bisogni più impurtanti di Bursa è hà dettu: "U trasportu include u percorsu chì camminemu in a nostra vita di ogni ghjornu, u veiculu di trasportu publicu chì utilizemu, fermate d'autobus, stazioni di metro, veiculi privati, intersezioni, carrughji, piazze è parcheghji, è assai di più.Hè un serviziu chì vene in mente à stu puntu. "In questu cuntestu, avemu creatu un studiu cumpletu per pianificà a nostra cità strada per strada", disse.

Passu à passu à a cunclusione

Dichjarà chì, da una banda, realizanu u pianu di l'ambiente è i studii di u pianu di sviluppu maestru in tutta a cità, da l'altra banda, si concentranu nantu à l'attività per rivisione u pianu maestru creatu per risolve u prublema di trasportu di a cità, u sindaco Aktaş hà dettu. , "Hè statu decisu di rinnuvà BUAP per un periodu chì copre i prossimi 15 anni è L'annu 2035 hè stata mirata. Avemu principiatu in marzu 2018. A cunsulenza di u prugettu hè u Prof. Prof. Dr. Hè gestitu da Gökmen Ergun. U 15 di maghju 2018, presentazioni sò state fatte nantu à u pianu maestru à l'ONG è l'istituzioni pertinenti. U squadra tecnicu di BUAP si riunì ogni settimana è organizò workshop. U 2 di settembre di u 2018, un viaghju di campu hè statu fattu cù a delegazione tecnica di a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali. "Opinioni di altu livellu sò stati ricevuti da a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali u 13 di dicembre", disse.

U travagliu favuritu di l'ambiente è sustinibule

Nutendu chì una densità di pupulazione di 2035 milioni 4 mila persone hè prevista in a pruvincia in 55 è 3 milioni 98 mila persone in u centru di a cità, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu preparatu un pianu chì dà priorità à e persone, u trasportu publicu, sustinibili, amichevuli di l'ambiente. è trasportu micca motorizatu. Un prughjettu sustenibile chì include i valori ambientali. I risultati sò stati analizati è paragunati cù 18 prucessi di scenarii differenti. "In seguitu à tutte queste attività, sò state prese decisioni di pianificazione intitulate sistemi ferroviari-sistemi di trasportu publicu-trasportu in navetta-imprese in taxi-centri di trasferimentu-arrangiamenti pedestriali-infrastruttura di bicicletta-sistema autostradale-sistema di parcheghju è trasportu di merci", disse.

In u parlamentu per appruvazioni in ghjennaghju

Enfatizendu chì BUAP vene à u parlamentu in ghjennaghju è serà appruvatu è messu in vigore, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu determinatu una mappa stradale analizendu currettamente a realità di a nostra cità. Annunziaremu à u publicu u pianu chì risolverà radicalmente u prublema di trafficu di Bursa, finu à u più chjucu dettagliu. Stu studiu hè un studiu nantu à a strada di Bursa versu un futuru megliu. "Determineremu a nostra mappa stradale in linea cù u pianu è piglià i nostri passi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*