Cume un altru annu và daretu...

un annu di più daretu
un annu di più daretu

Direttore Generale TCDD İsa ApaydınL'articulu intitulatu "As Another Year Goes Behind..." hè statu publicatu in u numeru di ghjennaghju di a rivista Raillife.

QUÈ L'ARTICULU DI TCDD GENERAL MANAGER APAYDIN

L'annu novu significa una nova speranza è una nova eccitazione.

Cum'è l'urganizazione di punta di l'industria ferroviaria turca, entremu in l'annu novu cù novi speranze è eccitazione nova.

Cumu entremu in l'annu novu cù a speranza, avemu lasciatu un altru annu successu.

Mettimu u prughjettu BAŞKENTRAY in serviziu u 12 d'aprile, cù a presenza di u nostru presidente, per furnisce un serviziu suburbanu mudernu è còmode trà Sincan-Ankara-Kayaş in Ankara. Dopu, avemu stabilitu a fundazione di u prughjettu GAZİRAY in Gaziantep.

Avemu cumandatu i ferries Sultan Alparslan è İdris-İ Bitlis, chì anu una grande capacità di trasportu, nantu à u Lavu Van. Hè una fonte di orgogliu chì i mutori pruduciuti interamente in u locu da a nostra filiale TÜLOMSAŞ sò usati in i dui battelli.

Mentre mettemu Erzurum Logistics Center à u serviziu di u nostru settore logisticu, avemu finitu a custruzzione di i centri Logistics Konya (Kayacık) è Mersin (Yenice). Avemu ancu apertu a ferrovia d'alta velocità Konya-Karaman à l'operazione elettrica.

In u risultatu di l'impurtanza data à a ferrovia in u nostru paese, avemu avutu l'alegria è a felicità di tistimunià i sviluppi chì anu aumentatu u nostru prestigiu in l'arena internaziunale.

Avemu tenutu cù successu u Cungressu Ferroviariu d'Alta Velocità di l'Unione Internaziunale di Ferrovie (UIC) per a prima volta in u nostru paese. A mo rielezzione cum'è Vicepresidente di l'UIC, a più grande urganizazione ferroviaria in u mondu, hè di grande impurtanza per u nostru Paese è a nostra Organizazione.

Inoltre, eramu cuntenti di l'interessu di i visitori lucali è stranieri à TCDD à a Fiera INNOTRANS 2018, chì hè stata in Berlinu, Germania, è chì avemu assistitu cù e nostre cumpagnie affiliate.

Dopu un annu successu, 2019 serà un annu in quale parechji prughjetti impurtanti seranu implementati.

Spergu chì 2019 serà benefica per u nostru Paese è e Ferrovie.

Bon viaghju…

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*