U passatu d'Uludag da esse cuntatu cù una mostra di fotografia

U passatu di Uludag serà cuntatu cù una mostra di fotografia
U passatu di Uludag serà cuntatu cù una mostra di fotografia

U Museu di a cità di Bursa, chì hè trà i musei premiati d'Europa è unu di i più impurtanti sedi culturali di Bursa cù e so esibizioni è avvenimenti qualificati, accoglierà una mostra assai culurita in u 16 anniversariu di a so creazione.

A mostra "Storia pupulari di Uludağ", induve Uludağ, chì hè cunnisciuta cum'è a muntagna più famosa di a regione in cui si trova, ùn hà micca persu a so impurtanza è u valore per millaie d'anni, è cuntinueghja a so esistenza cù e so bellezze naturali da a mitulugia. à u presente, si scontra cù l'amatori d'arte in a sala di mostra di u Museu di a cità di Bursa.

Testimone formidabile di l'imperi

In a mostra, editata da l'artista İlhan Özer, a struttura naturale, a vegetazione, l'acelli, farfalle, arburi, fiori, acqua, estate è invernu, funivia, paesi, u decoru biancu chì furnia à u cinema Yeşilçam, a vita di campu chì durò. per settimane, hà fattu Uludağ populari per millaie d'anni.L'alberghi, chì sò indispensabili per a cultura picnic di ogni ghjornu, i vacanze di l'annu novu è di u semestru, sò esposti cù diversi materiali. In l'esposizione, induve Uludağ, u testimone maestosu di u Regnu di Bitinia, di e civiltà rumana, bizantina è ottomana, hè trattatu in tutti l'aspetti, i lochi induve i monaci si ritiravanu in l'Olimpo più paternu di l'Anatolia, i marchi chì emergenu da a so esistenza, sò descritta in una lingua di fiaba accumpagnata da scritti, ritratti, beni è ogetti.

U Museu di a cità di Bursa di a Municipalità Metropolitana di Bursa aprirà a so mostra intitulata "A Storia Populare di Uludağ", chì hà preparatu in u so 16th anniversariu, cù una cerimonia chì si terrà u 23 di ferraghju 2019 (DUMANE) à 17.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*