U ponte di Köseköy hè apertu à u trafficu

Kosekoy Bridge Junction hà apertu à u trafficu
Kosekoy Bridge Junction hà apertu à u trafficu

A municipalità metropolitana di Kocaeli, Köseköy Junction, chì cunnetta à u centru di u distrittu di Kartepe è purterà u trafficu di veiculi nantu à a strada Istanbul-Ankara, hè stata aperta à u trafficu. Furnirà un trasportu ininterrottu nantu à u D-100 affundatu, chì allevia significativamente a reta di trasportu.

GRANDE CONVENIENZA IN A RETE DI TRASPORTU

A municipalità metropolitana di Kocaeli, chì realiza prughjetti per fà u trafficu di i veiculi nantu à a D-100 ininterrotta, hà introduttu l'incrociazione di u tunnel in Köseköy. Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, u guvernatore di Kocaeli Hüseyin Aksoy, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, u deputatu di u partitu AK Kocaeli Radiye Sezer Katırcıoğlu, Emine Zeybek, u sindaco metropolitanu di u partitu AK Kocaeli Candidatu à u sindaco metropolitanu di Kocaeli, u sicretu generale di a municipalità metropolitana di Kocaeli Bay, u secretariu generale di Kocaeli Bay, Kocaeli. U sindaco di a municipalità metropolitana Zekerya Özak, u sindaco di Kartepe di u Partitu AK Hüseyin Üzülmez, i secretari generali diputati, i capi di dipartimenti è i citadini anu assistitu.

WE FINISCE U JUDICU DI TRAFFIC

Facendu un breve discorsu in u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu; "Quandu avemu pigliatu l'uffiziu 15 anni fà, avemu pigliatu una cità malata chì u trafficu era paralizatu, l'intersezioni eranu bluccate è a circulazione di sangue si fermava. U trasportu di una cità hè cum'è i vini sanguini di u corpu. Se ci sò prublemi in a circulazione di sangue in un corpu; Cum'è e diverse malatie accade, u listessu hè veru per e cità. Se u trafficu in a cità ùn prugressa micca è a ghjente ùn pò micca ghjunghje da un distrittu à l'altru in una manera rapida, sicura è còmoda, diventa una malatia chì dà u dolore è l'incomodità è recurre à tuttu u corpu, cum'è un organu gangrenous. Avemu pigliatu una parte di a carica di trafficu da e nostre autostrade mettendu u trasportu marittimu in a nostra agenda cum'è u primu affari. Avemu lanciatu i nostri autobus marittimi veloci, sicuri è còmode. Per d 'altra banda, avemu alleviatu u trafficu stradale cù i tunnelli è i passaggi sotterranei chì avemu cuminciatu à custruisce rapidamente, è hà datu u D-100 un respiru. Pusemu fine à l'embolitura cù e strade alternative chì avemu apertu ", disse.

QUELLA SERÀ L'ARTERIA DI TRASPORTU PIÙ IMPORTANTE

U presidente Karaosmanoğlu hà cuntinuatu dicendu chì pianificemu ogni passu chì faremu in anticipu; "Calculemu ogni ostaculu è travaglià meticulosamente. Fortunatamente, a nostra cundizione hè solida, a nostra motivazione hè alta, è a nostra vulintà hè piena. Sta marcia ferma ci riunisce in tali belli prughjetti. Stu rapidu crescita, u prugressu hè u travagliu di voi, caru abitanti di Kocaeli, chì fiducia in noi è ci hà datu a rispunsabilità di gestisce a cità per trè periodi. Köseköy Tunnel Crossing era una di l'arterie di trasportu più impurtanti in a nostra regione. Quì, avemu realizatu un travagliu di traversu di u tunnel per furnisce u trasportu in a direzzione est-ovest. Stu travagliu purterà un sollievu seriu in u trasportu urbanu è interurbanu. Sia u trafficu di i pedoni è u trafficu di i veiculi seranu alleviati è sta catena includerà tutte e persone di Kocaeli, da i citadini à i cummercianti.

TRANSPORT ININTERRUPTU SU D-100

U guvernatore di Kocaeli Hüseyin Aksoy; "Cù u travagliu fattu, hà avutu l'uppurtunità di viaghjà nantu à u D-100 senza interruzzione. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu per i so sforzi quì ".

Ùn ci hè micca situazione da u chjuccu golfu

Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali; "Dopu chì u nostru presidente hè statu elettu cum'è sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, aghju cuminciatu à travaglià cum'è manager in u persunale. In u 1994, u fangu, a sete, a corruzzione è a contaminazione di l'aria cuminciaru à apparisce in Istanbul. E stesse situazioni eranu valide in Kocaeli. Una parte di a nostra zitiddina passò in sta cità. Mentre viaghjavamu in u Golfu, ùn pudemu micca avvicinassi à l'odore. Oghje vecu chì ùn ci hè traccia di u terrimotu o di u vechju golfu. Kocaeli hè diventatu una cità mudellu chì pò esse mostrata a manu. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim, chì hà cuntribuitu à i so sforzi ". Dopu à i discorsi, u tunnel di Köseköy hè statu apertu à u trafficu di i veiculi.

TUNNEL 2 VOLTE 2 CORSI

Köseköy Junction eliminerà ancu a carica di trafficu causata da i veiculi pisanti chì entranu è lascianu l'autostrada TEM. Inseme cù l'intersezzione, i veiculi transitanu è facilità u trafficu. E strade laterali à l'intersezzione seranu cunnesse cù e strade laterali Sabancı Junction. E strade laterali saranu trè corsie cù corsie rotanti. L'internu di u tunnel hè statu fattu cum'è 2 volte 2 corsie.

110 METRES SUNK-OUTPUT

In u scopu di u prugettu, 110 metri di tunnel chjusu (branch-out) è 500 metri di seccione aperta sò stati custruiti. A strada principale di u prughjettu hè stata dispostu cum'è mille 300 metri. Ci sò strade laterali nord-sud à 2 mila 600 metri in u prugettu. Ci hè ancu un ponte pedonale in u scopu di u prugettu. In u travagliu di intersezzione, 1 mila asfaltu caldu, 35 mila metri quadrati di parquet è 11 mila 10 metri di curbs sò stati utilizati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*