U Parcheghju Multi-Storey Karabağlar serà messu in serviziu in i mesi d'estate

U parcheghju di 2 piani in costruzione in Karabağlar serà messu in serviziu in i mesi d'estate.
U parcheghju di 2 piani in costruzione in Karabağlar serà messu in serviziu in i mesi d'estate.

U parcheghju di 2 piani, chì hè custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in Karabağlar, serà messu in serviziu in i mesi estivi. U parcheghju di 160 vitture aghjunghjera un culore diversu à a zona grazia à a piazza sopra.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, chì produce prughjetti successivi per risponde à i bisogni di parcheghju di a cità, cuntinueghja i so sforzi per u parcheghju sotterraneo in Karabağlar è l'arrangiamentu di a piazza sopra. A Municipalità Metropolitana, chì hà finitu a pruduzzione basica di u parcheghju di 4 vitture chì deve esse stabilitu nantu à una zona di 160 mila metri quadrati in u Distrettu di Selvili, ancu -1. è -2. compie ancu a culonna, u ferru è a produzzione di cimentu di furmagliu di i piani di u sotano. E squadre, chì anu finitu a custruzzione grossa di u bastimentu, cuntinueghjanu a fabricazione fine è l'arrangiamentu di a piazza.

Sia a piazza è u parcheghju
U novu parcheghju, cù un costu di custruzzione di circa 13 milioni, aghjunghje ancu una piazza à a regione. A piazza chì deve esse creata à a cima di u parcheghju aghjunghjera un culore diversu à Karabağlar cù i so posti ombreggiati, elementi d'acqua in movimento è stagnanti, u cuncettu di l'arburu chì si integra cù l'edificiu, l'area di cerimonia, a statua, l'illuminazione speciale è materiali accuratamente selezziunati. Inoltre, un arbulu pianu chì scenderà à a terra serà piantatu in a fossa di l'arburu apposta à mezu à a piazza. Ci sarà una piscina intornu à Çınar.

Esaminendu i travaglii di parcheghju è piazza di cipressi in situ, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe hà dettu chì renderanu u parcheghju di 2 piani è l'arrangiamentu di piazza pronti per l'usu in i mesi di l'estate, chì risponderanu à una esigenza impurtante in a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*