A Linea Ferroviaria di North Van Lake hè una Condizione per Aumentà l'Attrazione di a Nostra Pruvincia di Van

A Linea Ferroviaria North Van Lake hè una Condizione per Aumentà l'Attrazione di Van
A Linea Ferroviaria North Van Lake hè una Condizione per Aumentà l'Attrazione di Van

U fattu chì Kars cù l'Eastern Express è Van cù u Van Lake Express sò populari in u turismu, in particulare in u turismu invernale, hà purtatu a Northern Van Lake Railway Line à l'agenda di novu in Van. A fine di u viaghju Van Lake Express in Tatvan è a continuazione di u viaghju in battellu hà fattu chì a linea mancava l'attrazione, è u prublema di cuntinuà quella linea intornu à Van Lake, cù a chjama di i prufessiunali di u turismu in Van, hè ghjuntu in prima. torna una volta.

A Linea Ferroviaria di u Van Lake di u Nordu, u sognu di decennii di Van, hè ghjunta in prima volta cù a mania di Van Lake Express. E chjama à a linea Tatvan Van, chì ùn hè micca stata fatta malgradu u fattu chì hè stata citata per anni è hè sempre stata nantu à l'agenda di i pulitici, cuntinueghjanu senza interruzzione. Sta volta, una chjama hè ghjunta da i prufessiunali di u turismu per a linea, chì hè stata purtata à l'agenda da Şehirvan innumerevoli volte in l'ultimi 10 anni, chì pare esse essenziale in quantu à u trasportu interurbanu, u turismu è a cunnessione cù e linee internaziunali. Ancu s'è parechje cità in Turchia si scontranu cù e linee di treni d'alta velocità, Van sempre face u restu di a linea di trenu finu à Tatvan in ferry, è hè previstu chì l'attrazione di Van duppià cù l'arrivu di sta linea per terra. Mentre u guvernu piglia passi per custruisce treni d'alta velocità à pruvince cum'è Sivas è Kars, a ghjente di Van aspetta chì a bona nova di a Ferrovia di u Nordu di Van Lake sia data à Van in stu periodu. Hè sottolineatu chì, mentri Van hè ancu u novu focu di l'attenzione di i ghjovani cù i so servizii di treni, l'avvenimenti assistiti da decine di millaie di persone, cum'è u Traveler Fest, aumenteranu è Van diventerà a stella di a regione in u turismu. .

Esattamente un annu fà, in queste date, Van era seguita da tutta a Turchia. A legenda di u viaghju in trenu, iniziata da un gruppu di ghjovani, hè prevista di cuntinuà quist'annu cun grande eccitazione. Prima di u festivale, chì hè previstu per esse in u ghjugnu, i prufessiunali di u turismu di Van hà avvistatu à l'autorità per i ghjovani à affruntà à Van, è attirò l'attenzione à qualchi punti impurtanti per esse fattu à u puntu di u turismu. Unu di elli hè chì a linea di ferrovia chì finisce in u distrittu Tatvan di Bitlis, chì Van hà discututu per anni, si estende à Van.

A DEFICIENZA FISICA hè TROPPA, U NUMERO DI CORSI hè BASSU

Vangölü Express Apuntendu chì l'avventura chì principia cù Van hà purtatu un attaccu turisticu à Van, u manager di u turismu da Van, Murat Beyaz, hà spressu chì u Van lake express hè statu nantu à l'agenda parechje volte cum'è a ghjente di Van. White, però, enfatizatu chì u Vangölü Express hà assai difetti in termini di cundizioni fisiche, è chì hà dui ghjorni à settimana hè un grande svantaghju. L'entrevista chì avemu fattu, i sensazioni chì avemu ricivutu hè chì u lobby di Kars hè assai forte in quellu sensu, è ci hè un casu seriu di chjude a strada di Van, Lake Van express, perchè tali espressi ùn saranu micca apertu in ordine. per ùn pruvucà alcuna espressa chì pò esse una alternativa à l'espresso orientali.

A LINEA FERROVIARIA NORD VAN LAKE DEVE VENGA À VAN!

Espristendu chì e persone è a cità ùn deve micca limità a dumanda di e persone chì volenu vene à scuntrà a dumanda esistente, Beyaz hà dettu: "Per esempiu, scontru assai. Seguimu un puntu, è ci sò richieste chì l'avvenimentu deve esse almenu dui ghjorni à settimana, cinque ghjorni, sei ghjorni, o più idealmente, ogni ghjornu di a settimana, cum'è in l'Eastern Express, ogni ghjornu di a settimana. Ma in u peghju casu, deve esse purtatu à un statu chì durà almenu 5 ghjorni, è a linea ferroviaria di u Nordu di Van Lake deve esse stallata u più prestu pussibule. hà dettu.

A LINEA DEVE ESSERE PUBBLICATA ASAP

Dicendu chì anu viaghjatu à Van via u Lavu Van dopu à Tatvan, Beyaz hà dettu: "Pudete fà un viaghju à Van Lake in ferry, ma a ghjente ovviamente ùn vole micca passà 4-5 ore nantu à quellu lavu. A prima ora di questu hè divertente, ma u prossimu hè un accostu cum'è pisà a terra u più prestu pussibule è fà a nostra tour è excursione. Per impediscenu questu, pensu chì a linea di ferru di u Nordu di u Van Lake hà da cuntribuisce definitivamente à l'ecunumia, u turismu è u cummerciu di a cità. Questa linea deve esse posta u più prestu pussibule. Questu deve esse inclusu in i prugrammi d'investimentu u più prestu pussibule, per esempiu, una linea ferroviaria hè stata stallata trà Diyarbakır è Mardin in questu sensu. Mentre simu quì, dicemu chì duveranu andà solu à u nordu da quì, è si fermanu da Van. Hà parlatu cum'è

I DATI ECONOMICI DICI A CONNESSIONE DI TERRU hè ESSENZIALE!

Feridun Irak, u capu di Van TSO è Van TB, hà fattu e dichjarazioni più risonanti nantu à i chjami fatti in l'ultimi anni per a Northern Van Lake Railway Line. L'Iraq hà enfatizatu chì i viaghji di andata aumentanu ancu a carica cummerciale è hà dettu chì ci era una seria perdita di ricchezza naziunale in u trasportu cù sta linea. In a so valutazione à Shahrivan, l'Iraq hà dettu: "I battelli cù un altu cunsumu di carburante è un mantenimentu assai caru anu una tarifa alta nantu à a necessità di sta linea. Dunque, ùn hè micca preferitu, salvu s'ellu hè necessariu. Per anni, avemu spressu chì a cunnessione ferroviaria deve esse fatta per terra. In questu statu, ùn hè micca d'utilità per ellu o per u paese. Mentre a cunnessione ferroviaria ùn hè micca fatta per terra, ùn serà micca benefiziu à l'ecunumia di a pruvincia. Duverebbe esse fattu avà. S'ellu hè statu fattu, averia fattu una cuntribuzione significativa à l'ecunumia è ancu avè pagatu per ellu stessu parechje volte. Induve a perdita hè tornata, hè prufittu. In cunsiderà i svantaghji cum'è u cunsumu eccessivu di carburante, i costi di mantenimentu è di riparazione, è a perdita di tempu, u prughjettu chì cunnette u battellu à a cunnessione ferroviaria per terra deve esse iniziatu. Hà utilizatu e so espressioni.

VAN LAKE EXPRESS MADNESS CONTINUA!

U novu favuritu di l'autostrade scuperte di 2018 hè u Van Lake Express. Mentre chì l'avventura di u viaghju chì hà cuminciatu in a capitale è stende à Tatvan hà avutu un grande impattu, quellu viaghju cuntinueghja à esse in a nutizia ogni ghjornu. Eastern Express è Van Lake Express, chì anu creatu un seriu saltu turisticu per Kars è Van in l'ultimi anni, cuntinueghjanu à offre à i viaghjatori un viaghju cum'è un conte di fata. I prufessiunali di u turismu sò entusiasmati per a legenda di u viaghju in trenu, chì hè stata iniziata da un gruppu di ghjovani sta volta l'annu passatu, per cuntinuà cun grande eccitazione questu annu. Fendu una dichjarazione à u Ghjurnale Şehirvan, i prufessiunali di u turismu di Van anu enfatizatu chì ognunu duverebbe fà a so parte per fà chì i ghjovani affluiscenu prima di a festa chì si terrà in ghjugnu. Più di 86 mila ghjovani sò previsti per participà à u festival, chì era assistitu da 100 mila ghjovani l'annu passatu.

UN VIAGGIU MERAVIGLIOSO DI 24 ORE

In a dichjarazione fatta da a Direzzione di l'Attivisti di Vangöl à u nostru ghjurnale, "Van Lake Express hè un serviziu di trenu nostalgicu trà Van è Ankara chì dura circa 24 ore è furnisce à i so passageri una sperienza diversa passendu per una strada assai diversa è tistimuniendu a natura unica di u nostru paese longu u caminu. Parte da Ankara è arriva in Tatvan via Kırıkkale, Kayseri, Sivas, Malatya, Elazığ è e rotte Muş rispettivamente. U trenu, chì ghjunghje à Tatvan dopu avè firmatu in 60 stazioni, offre ancu à i so passageri l'uppurtunità di viaghjà da Tatvan à Van in ferry, è li permette di vede a bellezza di Van Lake. hà parlatu.

VAN HA PUTENZIALE PER ESSERE U FAVORITU DI TURISMU

In a continuazione di a so dichjarazione, l'attivisti anu dettu: "Fendu una breve pausa in Tatvan, pudete visità u sicondu lagu di cratere più grande di u mondu, u Nemrut Crater Lake, a stazione di sci, u cimiteru Ahlat Seljuk, e case storichi di Bitlis, è pudete truvà l'uppurtunità di tastà u kebab büryan unicu di Bitlis è e prelibatezze lucali. Allora passendu per Van; Cù e so caratteristiche storiche, naturali è culturali, Van è u so circondu sò un locu chì hà u putenziale di diventà una attrazione turistica. In più di i so castelli, isule storiche, moschee, cupole, chjese è bellezze naturali cum'è a cascata di Muradiye è Vanadokya, e strutture di sci invernale offrenu parechje opzioni. Dittu.

A GIOVANI VENRA DI NOVU IN VANNA DI JUNI

In una dichjarazione scritta fatta da Interrail Turkey pocu fà, "TravelFest Van, chì hà a distinzione di esse u primu festival di musica di l'Oriente, si scontra cù l'amatori di u festival u 2019-21 di ghjugnu 23 in u stessu locu in 2019. Quest'annu dinò, GezginFest Van accoglierà una di e più grandi line-ups in Turchia è furnisce mumenti indimenticabili accantu à u Pier di l'Isula Gevaş nantu à a riva di u Lavu Van. Si dicia.

A Ghjuventù VENERA DA L'ESTERO

In a dichjarazione, chì dichjarava chì u prughjettu realizatu da Turchia purterà a cuscenza suciale in prima linea è e persone di tuttu u paese seranu purtate fiancu à fiancu à u tema di a musica mundiale in l'area di u festival, "In listessu tempu, hà guadagnatu a qualità di esse un festival internaziunale in a so propria regione, è riuniscerà artisti di paesi cum'è Iran, Georgia, Azerbaijan è Armenia. Serà una sperienza di festival cum'è nessuna altra ". Dichjarazioni sò state incluse.

I GIOVANNI SI DIVERTIRÀ 3 GIORNI

E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a continuazione di a dichjarazione: "L'unicità di u festival si mostrarà micca solu cù l'area di u festival, ma ancu cù a so geografia unica. Viaghjà cù u trenu express à u Lavu Van, l'isula Akdamar, a storia di Urartu è una maravigliosa sintesi di a cultura orientale cù u so magnificu Van Breakfast vi purterà da l'area di festival à a cità. Spazii di vita suciale, parchi di ghjocu, biblioteche, piste induve i nostri zitelli disabili ponu divertisce, è spazii di divertimentu per i nostri amichi zampe seranu pieni di sorprese per accoglie i festivalisti. U festival, chì ama a ghjente è a natura, mostra cumpassione à i nostri amichi animali, adopra a filusufia di "a felicità hè bella quandu hè spartuta" è hà da scopu di portà millaie di persone fiancu à fiancu; Aspitta i so participanti per 3 ghjorni pienu di pace, felicità è divertimentu. si dicia. (Ghjurnale Sehrivan - Meral Yildiz)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*