Ministru Turhan: "A dimensione di a nostra industria marittima hà superatu 17,5 miliardi di dollari"

Ministru Turhan, a dimensione di u nostru settore marittimu hà superatu 175 miliardi di dollari
Ministru Turhan, a dimensione di u nostru settore marittimu hà superatu 175 miliardi di dollari

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, M. Cahit Turhan, hà dichjaratu chì a dimensione ecunomica di l'industria marittima turca hà superatu 17,5 miliardi di dollari è hà dettu: "U numaru di persone impiegate in u campu marittimu, inseme cù i settori pertinenti è cunnessi, hè avvicinatu à 1 milione. ." disse.

In a so dichjarazione in a ceremonia d'apertura di u CNR Eurasia Boat Show 2019, u Ministru Turhan hà dettu chì più di u 70 per centu di e fruntiere di Turchia sò circundati da mari è chì si trova nantu à a strada di cruci di trè cuntinenti.

Dichjarà chì a Turchia hà un grande vantaghju geugraficu in quantu à avè una parolla in u cummerciu marittimu mundiale è u settore marittimu, Turhan hà spiegatu chì, basatu annantu à sta stampa, u guvernu hà avvicinatu u maritime cum'è unu di i pilastri più impurtanti di u muvimentu di u sviluppu di u paese.

Nutendu chì u settore marittimu hè assai impurtante è i mari portanu u pesu di u mondu, Turhan hà infurmatu chì circa 85 per centu di a carica di u mondu in voluminu è u 97 per centu di u petroliu è i derivati ​​di u petroliu sò trasportati per mare.

Dichjarà chì u trasportu marittimu hè 3 volte più ecunomicu di a ferrovia, 7 volte più di a strada è 21 volte più ecunomica di l'aria, Turhan hà enfatizatu chì sti figuri revelanu l'impurtanza di u settore marittimu per a Turchia.

Turhan hà dichjaratu chì u 87 per centu di u cummerciu esteru di Turchia hè realizatu per mare, è chì a parte di u bacinu di u Mediterraniu in u trasportu marittimu mundiale hè più di 25 per centu.

Espristendu chì volenu ottene una parte più grande da u cummerciu marittimu è piglià l'industria marittima turca à un livellu più altu, Turhan hà dettu chì volenu purtà a forte cooperazione assai più altu cù u sviluppu di prughjetti cumuni cù u settore in questu cuntestu.

"I nostri navi ponu navigà in u mondu cunfortu"

Turhan hà spiegatu chì vedenu marittimi micca solu cum'è trasportu, ma ancu cum'è una industria cumpleta, u cummerciu è l'area di serviziu chì include l'industria di a custruzzione navale, i servizii portuali, u turismu marittimu, a yacht, a gestione di e risorse naturali viventi è non viventi è a marina. ambiente.

Turhan hà dichjaratu chì per parechji anni, u marittimu hè statu avvicinatu cum'è una "barca di sussistenza per certi citadini" invece di guardà "a putenza di sviluppu di a nazione", è hà dichjaratu chì per via di questu approcciu, i navi turchi eranu nantu à a lista negra per parechji anni. .

Turhan hà dettu: "Davanti à noi, i nostri navi anu scontru ostaculi in parechje parte di u mondu. Avemu spustatu i nostri navi à a lista bianca in pocu tempu. I nostri navi ponu avà viaghjà cunfortu in tutte l'acque di u mondu, è volanu a nostra bandiera in tuttu u mondu ". disse.

Parlendu di u sustegnu di u settore per u sviluppu, Turhan hà dettu: "Avemu furnitu 5 milioni di tunnellate di carburante senza SCT à u settore finu à avà, vale à dì, avemu furnitu 7 miliardi TL di supportu". usatu a frasa.

Nutendu chì u trasportu di cabotage hà rianimatu grazia à i supporti, Turhan hà dettu chì a capacità di a flotta di u cummerciu marittimu hè cresciutu di 75 per centu cumparatu cù a flotta marittima mundiale.

"Avemu cullatu à u terzu postu in a pruduzzione mundiale di yacht"

Turhan hà dichjaratu chì in parallelu cù a crescita di u settore, u numeru di cantieri navali hà aumentatu da 37 à 78, è hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu cullatu à u 3u rangu in a produzzione mundiale di yacht. I nostri custruttori di yacht sò diventati una marca in questu campu. U nostru scopu principale in a industria navale hè; A fabricazione di navi cù almenu 70 per centu di cuntribuzione domestica, cumpresu tutti l'equipaggiu. Speremu, aumenteremu questu à tassi più alti in linea cù i nostri obiettivi di 2023. In u scopu di a nostra strategia di "Trè mari, trè grandi porti"; I travaglii di custruzzione di u prughjettu di i porti Zonguldak - Filyos, İzmir-Çandarlı è Mersin Container cuntinueghjanu. Quandu custruemu questi porti, a nostra geografia marittima guadagnerà un significatu è una impurtanza assai più grande ".

Nutendu chì questi sviluppi seguenu un cursu secondu u prugressu in l'ecunumia di u paese, Turhan hà fattu e valutazioni seguenti:

"A dimensione ecunomica di a nostra industria marittima hà superatu 17,5 miliardi di dollari oghje. Inseme cù i settori cunnessi è cunnessi, u numeru di persone impiegate in u campu marittimu hè vicinu à 1 milione. Quessi sò figuri assai impurtanti cumparatu cù u passatu, ma ùn sò micca abbastanza per noi. Cume si sviluppa a nostra ecunumia, si sviluppa ancu a nostra industria marittima, ci vole à sviluppà. Perchè i sviluppi di u nostru paese in u voluminu di u cummerciu esteru necessitanu u sviluppu di e nostre strutture portuali è costiere è u trasportu marittimu.

Espristendu chì travaglianu duramente in questa direzzione, Turhan hà dettu chì u Prughjettu di Marina è Complexe di Cornu d'Oro, chì dumane serà pusatu cù u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hè l'esempiu più cuncrettu di questu.

"A Turchia hè una di e tappe impurtanti per u turismu di yacht"

Dichjarà chì Turchia hè un centru turisticu impurtante cù e più belle baie di l'Egeu è u Mediterraniu, Turhan hà ricurdatu chì 46 milioni di visitatori sò ghjunti in u nostru paese da l'esteru l'annu passatu.

Dichjarà chì a Turchia hè una di e destinazioni più impurtanti di u bacinu mediterraneu in quantu à u turisimu di yacht, Turhan hà dettu: "In cunsiderà u rolu ghjucatu da tutti l'attori in u settore di u turisimu di yacht è a situazione geografica di Turchia, sò necessarii novi investimenti per ottene. una parte più grande di sta torta ". disse.

Turhan hà dettu chì l'investimentu ùn hè micca abbastanza in questu sensu, chì a prumuzione hè ancu impurtante, è chì e fiere cum'è CNR Eurasia Boat Show sò impurtanti in questu rispettu.

Dichjarà chì volenu aumentà a capacità di imbarcazione di i yacht di Turchia, chì hè 25 mila, Turhan hà parlatu di i studii nantu à questu sughjettu.

U numaru di barche chì passanu a bandiera turca hà righjuntu 6 mila 208

Turhan, stranieru di pruprietà turca bayraklı Ricordendu chì anu sguassatu tutti l'ostaculi, in particulare i tariffi è e barriere fiscali, per e barche per passà à a bandiera turca, hà dettu chì anu ancu sguassatu u SCT è ridutta l'IVA à 1 per centu per incuragisce e barche chì battevanu bandiera straniera à cambià à a bandiera turca. bandiera.

Ministru Turhan, "Cù stu regulamentu, 6 mila 208 barche anu passatu a bandiera turca da oghje". disse.

Enfatizendu chì ùn ignoranu micca u fattore umanu mentre facenu questi, Turhan hà dichjaratu chì sò unu di i 4 paesi in u mondu cù i marittimi più furmati.

Nutendu chì cuntinueghjanu attività informative è educative, Turhan hà parlatu di e so attività nantu à questu sughjettu.

Turhan, chì hà avvistatu contru à a contaminazione di i mari, hà enfatizatu chì Turchia hà navi assai pulite è chì anu da esse prutetti.

Turhan, chì hà tagliatu a cinta d'apertura di a fiera dopu u so discorsu, hà visitatu a fiera è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*