Karaosmanoğlu: "U nostru Prughjettu di Metro si adatta assai bè à a nostra cità"

U nostru prughjettu di u metro karaosmanoglu si adatta assai bè à a nostra cità
U nostru prughjettu di u metro karaosmanoglu si adatta assai bè à a nostra cità

Unione di Municipalità Turche di u mondu è u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli İbrahim Karaosmanoğlu, u presidente di a Camera di l'Agricultura di Gebze Ayhan Pekşen è a so gestione, u direttore di u liceu di Scienze Sociali Kanuni Ali Temizel è a gestione di l'Associazione Famiglia, u direttore di u liceu anatolianu tecnicu è professionale di Gebze Serkan Uslu cum'è cum'è l'Associu di i Genitori, accettò a gestione in u so ufficiu. Durante a riunione, induve parechji temi da l'agricultura à l'educazione sò stati discututi, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "Kocaeli hè una cità chì hè diventata un mudellu per a Turchia in ogni aspettu. "Dapoi u 2004, avemu fattu un grande sforzu per risponde à e dumande di u nostru populu in a nostra cità", disse.

"Avemu SOLU OBJECTIU: FÀ FELICI A NOSTRA POPULA"
Dichjarà chì Kocaeli hè una cità chì a so populazione hè in crescita per via di esse una cità universitaria è di a so attrazione crescente, u sindaco Karaosmanoğlu hà particularmente enfatizatu durante e so visite chì l'agricultura è l'educazione sò temi assai impurtanti. Aghjunghjendu chì tutti i servizii furniti in Kocaeli travaglianu per i citadini per vive in una cità più còmuda, più cunfortu è più vivibile, u sindaco Karaosmanoğlu hà dettu: "U nostru solu scopu hè chì u nostru populu sia felice. Per quessa, avemu sempre aumentatu u nostru sustegnu à l'agricultura è a zootecnia. Avemu sustinutu l'educazione è cuntinuemu à fà. "Sapemu chì sti dui spazii ùn devenu mai esse trascurati", disse.

"SARA UN GUADAGNU ASSOLUTAMENTE IMPORTANTE PER A CITTÀ"
Dichjarà chì anu iniziatu u prughjettu di Metro in a regione Gebze, u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "U nostru prughjettu di Metro, chì servirà in a regione di Darıca, Gebze è OIZ, si adattarà assai bè à a nostra cità. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Stu prughjettu, chì serà un guadagnu assai impurtante per a cità, riducerà a carica di trafficu di a nostra regione Gebze in ogni rispettu". E visite sò finite cun ringraziamenti per u sustegnu chì li hà datu da a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*