Hyundai Rotem producerà 213 veiculi per Varsavia

Hyundai Rotem pruducerà 213 veiculi per Warsova
Hyundai Rotem pruducerà 213 veiculi per Warsova

Notizie Speciali - Hyundai Rotem, chì hà fattu a megliu offerta per l'Operatore di Tram di Varsavia Polacco, operatu da a Municipalità di Varsavia, hà guadagnatu a fornitura di 231 veiculi di tram di pianu bassu. A cumpagnia di u fabricatore di veiculi di Corea di u Sud hà da cumincià à furnisce 1.85 miliardi di Zloty (circa 430 milioni d'EURO) dopu à 22 mesi. Inoltre, secondu u cuntrattu, tutti i veiculi devenu esse consegnati da uttrovi 2022.

L'offerta chì copre 213 veiculi hè stata fatta in settembre 2018. L'offerte sò state ricevute da quattru cumpagnie. CAF è Siemens ùn anu micca intrutu in l'offerta per via di u cortu tempu di guida, mentre chì u cunsorziu custituitu da Stadler è Solaris hè statu eliminatu per via di u tempu di guida. Pesa, invece, avia offerta assai sopra à u costu mediu.

L'operatore di Tramway di Varsavia hà apertu a stessa offerta in Aostu 2017, è annullata l'offerta per via di l'offerta alta da Skoda.

À propositu di Hyundai Rotem

Hyundai Rotem hè generalmente cunnisciuta cum'è una sucietà chì produce veiculi per linee convenzionali è metro, ma a pruduzzione di a cumpagnia di 38 veiculi di tram per Izmir hà ghjucatu un rolu maiò in a vittoria di sta offerta. Inoltre, i novi veiculi di tram pruduciuti per u tram di Antalya sò digià cuminciati à esse furniti!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*