U prucessu di offerta principia nantu à a linea di u sistema ferroviariu Talas-Anayurt

U prucessu di licitazione per a linea di u sistema ferroviariu continentale principia
U prucessu di licitazione per a linea di u sistema ferroviariu continentale principia

A municipalità metropolitana di Kayseri aghjusta un novu anellu à a reta di u sistema ferroviariu, chì hè u sistema di trasportu più còmode.

U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik, chì hè statu in Kayseri per trè ghjorni, hà fattu investigazioni nantu à u General Hulusi Akar Boulevard, induve a linea passerà, cù i funzionari di u Bancu Islamicu di Sviluppu. In u risultatu di e negoziazioni, hè statu dichjaratu chì u prucessu di licitazione per a Linea Talas-Motherland puderia esse cuminciatu.

U sindaco di a municipalità metropolitana Mustafa Celik hà scontru prima cù i funzionari di u Bancu Islamicu di Sviluppu, chì furnisce u finanziamentu per a Linea di Sistema Ferroviario Talas-Anayurt attraversu Iller Bank. Sönmez Ata, Direttore Regionale di İlbank Kayseri, hà ancu assistitu à a riunione. Hè stata enfatizzata chì u prucessu di licitazione per a Linea Talas-Patria puderia esse cuminciatu com'è u risultatu di e discussioni dettagliate cù a delegazione guidata da Atiq Ahmed, u Bancu Islamicu di Sviluppu Prughjetti di Trasportu Turchia Responsabile, chì hà travagliatu in Kayseri per trè ghjorni. Durante a riunione, u presidente Mustafa Çelik hè statu invitatu à Jeddah, induve si trova a sede di u Bancu Islamicu di Sviluppu.

U sindaco metropolitanu Çelik, inseme cù l'ufficiali di u Bancu Islamicu di Sviluppu, passò dopu à u generale Hulusi Akar Boulevard, chì hè a strada di a Linea di Sistema Ferroviario Talas-Anayurt. Ringraziendu i funzionari di u Bancu Islamicu di Sviluppu per a so cuntribuzione à Talas, Homeland-Erkilet Line in Hulusi Akar Boulevard, u sindaco Çelik hà dettu: "Avemu apertu Hulusi Akar Boulevard cù 6 corsi in trè mesi, facendu u travagliu più veloce in a storia di a municipalità. . A linea di u sistema ferroviariu passerà à mezu à stu boulevard. Cumpleremu sta linea u più prestu pussibule. Avemu compie stu percorsu assai rapidamente ottenendu l'accunsentu di i titulari di diritti. Spergu chì passeremu rapidamente à a produzzione di a linea di u sistema ferroviariu ", disse.

Atiq Ahmed, Turchia Responsabile di Prughjetti di Trasportu di u Bancu Islamicu di Sviluppu, hà manifestatu a so satisfaczione per cuntribuisce à un prughjettu cusì bellu è hà dettu: "Semu sicuri chì aghjunghje un novu anellu à ciò chì avete purtatu à Kayseri cù stu prughjettu. Avete una squadra assai sperimentata è qualificata. Sottu à a vostra dirigenza, spergu chì u sistema di ferrovia leggera serà cumpletu in un tempu record, cum'è avete fattu nantu à u boulevard, è serà à u serviziu di a ghjente di Kayseri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*