A Metropolitana di Antalya hà trasladatu 1500 persone à Saklıkent in u semestru

antalya buyuksehir hà trasportatu 1500 persone in somestir à saklikent
antalya buyuksehir hà trasportatu 1500 persone in somestir à saklikent

I servizii di trasportu publicu urganizati da a Municipalità Metropolitana di Antalya à Saklıkent Ski Center in tuttu u semestru anu attiratu una grande attenzione. Durante a pausa di u semestru, un totale di 1500 persone si sò spustate in Saklıkent cù u trasportu publicu.

A Municipalità Metropolitana hà preparatu una sorpresa di neve per i studienti è e famiglie cum'è un rigalu di u semestru, è hà aghjustatu servizii di trasportu publicu supplementari à u centru di turismu invernale di Antalya Saklıkent Ski Center. I residenti di Antalya anu mostratu un grande interessu in e spedizioni di Saklikent. Arrivatu in Saklıkent cù voli di ogni ghjornu, i studienti è e so famiglie anu godutu a neve durante e so vacanze. Parechji citadini anu dettu chì sò andati in Saklıkent per a prima volta grazia à i servizii di trasportu publicu.

Anu vistu neve per a prima volta
Evin Demirel, studente di u liceu Dumlupınar, chì hà dettu chì hè ghjunta à Saklıkent per a prima volta, hà dettu: "Avemu ghjuntu à Saklıkent per a prima volta cù a mo famiglia. Hè a mo prima volta chì ghjocanu cù a neve, sò tantu entusiasta. Era un bellu ricordu di vacanze per mè. Vogliu ringrazià u nostru presidente Menderes Türel ", disse.

Mehmet Çınar, chì hà dettu chì hè ghjuntu à Saklıkent per a prima volta à l'età di 21 anni, hà dettu: "Sò da Antalya, ma sò ghjuntu à Saklıkent per a prima volta. Aghju avutu l'uppurtunità di vene cù u serviziu di trasportu furnitu da a Municipalità Metropolitana. Hè statu un ghjornu assai memorable per mè ", disse.

Sta volta avemu ghjuntu per a neve
Şener Şahin, chì hà dettu chì sò ghjunti in Antalya da İzmir per una pausa di un semestru, hà dettu: "Semu sempre venuti in Antalya per natà in u bellu mare, ma sta volta avemu vinutu per a neve. Avemu amparatu chì a Municipalità Metropolitana hà navette per Saklıkent Ski Center è ùn avemu micca mancatu sta opportunità cù i zitelli. Era un ghjornu maravigghiusu per mè è per i zitelli. Sò assai felici d'esse venuti quì ".

Grazie à u presidente Türel
Mamma Melike Korkmaz, chì hè ghjunta à Saklıkent Ski Center cù a so figliola Büşra Erbeyli, hà dettu: "Avemu u megliu ghjornu di a pausa di u semestru. Avemu ghjuntu quì cù l'autobus offerti da a Municipalità Metropolitana di Antalya, ma era cum'è s'è no viaghjàmu in un ambiente di famiglia. Ringraziemu u sindaco di a municipalità metropolitana per furnisce sta opportunità ".

Divertimentu di neve in famiglia
A famiglia Tuğla, chì vive in Antalya, hà dettu chì anu purtatu i so figlioli à Saklıkent cum'è un rigalu di un rapportu durante a pausa di u semestru è hà dettu: "Avemu avutu un pocu difficultà à lascià cù u nostru veiculu privatu. I nostri figlioli eranu assai cuntenti, anu vistu neve per a prima volta. Avemu da ghjucà à a palla di neve è à scià in famiglia ", disse.

Diceraghju à i mo amichi in Izmir
U studiente di 3rd Ata Ertok, chì hè ghjuntu in Antalya da Izmir per a pausa di u semestru, hà dettu: "Sò assai entusiasta, vecu neve per a prima volta, hè bella. Aghju da ghjucà à a bola di neve è fà un pupu di neve. Diceraghju à i mo amichi quandu torneraghju in Izmir ", disse.

U megliu rigalu di Natale
Esra Alptürk, a scola primaria di a scola primaria generale Şadi Çetinkaya, a scola di 4a scola, hà dettu chì hè ghjunta à Saklıkent per a prima volta è hà dettu: "U nostru viaghju hè statu assai bonu. Ùn sapia chì ci era tanta neve, hè tutta bianca. Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Menderes Türel per stu rigalu di carta di rapportu ".

una grande opportunità
Università Akdeniz Radio Television Cinema u studiente di u primu annu Nurlu Akan hà dettu: "Vivu u mo primu annu in Antalya è sò ghjuntu à Saklıkent per a prima volta. Avemu ghjuntu quì cù l'autobus di a Municipalità Metropolitana, è era una grande opportunità per noi. Mi piace assai, ci divertimu assai quì ", disse.

viaghju cunfortu
Murat Solak, a so moglia Yulia Solak, Polat Güvenkaya è a so moglia Juilan Güvenkaya, chì andavanu à Saklıkent Ski Center cum'è un gruppu d'amici, anu dichjaratu ch'elli sò ghjunti à Saklıkent cù l'autobus di a Municipalità Metropolitana in u cunfortu di i so veiculi privati ​​​​è dissenu. , "Tutti quattru di noi venenu per a prima volta. Eramu vulsutu vene quì da tantu tempu, simu ghjunti in un bellu ghjornu di sole. I nostri sposi anu ancu mancatu di vede neve, è i zitelli vi vede neve per a prima volta. ", disse.

Trasferite à Saklikent
Saim Sarı, unu di l'operatori di Saklıkent Ski Center, hà dichjaratu chì i servizii di trasportu urganizati da a Municipalità Metropolitana anu purtatu u muvimentu in u centru di sci è hà dettu: "Vogliu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Antalya per furnisce l'opportunità di trasportu quì. Pusevanu voli supplementari per i studienti durante a pausa di u semestru, stu locu era pienu di zitelli. Ringraziemu dinò l'autostrade, e nostre strade ùn sò mai state chjuse, travagliavanu in continuu. Aspittemu tutti quelli chì volenu vede neve in Antalya ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*