da l'UE Halkalı- 275 Milioni di Euro Grant per a Linea Ferroviaria Kapikule

Concessione di 275 milioni di euro per a linea ferroviaria Abden Ring-Kapikule
Concessione di 275 milioni di euro per a linea ferroviaria Abden Ring-Kapikule

L'accordu bilaterale di finanziamentu di u prugettu per u più grande prughjettu di l'aiutu finanziariu UE-Turchia serà firmatu u 28 di ferraghju. U costu tutale d'investimentu per u prugettu hè previstu di circa 1 miliardi d'euros. Cù a cuncessione di 275 milioni d'euro da esse furnita da l'UE, stu prughjettu serà u più grande prughjettu d'investimentu di l'UE realizatu in Turchia. A cerimonia di firma di l'accordu bilaterale di u prugettu chì si terrà in u Palazzu Dolmabahçe hà assistitu da u Membru di a Cummissione UE incaricata di a Mobilità è i Trasporti, Mr. Violeta Bulc è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, Mr. Mehmet Cahit Turhan assisterà.

L'Unione Europea furnisce un sustegnu senza precedente di 275 milioni di euro per a custruzzione di sta linea ferroviaria assai impurtante, chì cunnetta l'area metropolitana di Istanbul à a fruntiera Turchia-Bulgaria. Questa cuntribuzione face parte di a cartera d'investimenti di l'UE in Turchia, finanziata per mezu di u Programma di Assistenza Pre-Adesione-IPA chì copre u periodu 2014-2020.

Violeta Bulc, Membru di a Cummissione UE rispunsevule per a Mobilità è i Trasporti, è Mehmet Cahit Turhan, Ministru di Trasporti è Infrastrutture di a Republica di Turchia, u 28 di ferraghju, dopu à a Reunione di Dialogu Economicu di Altu Livellu UE-Turchia. Halkalı- Si riunirà in Istanbul per firmà l'accordu di finanziamentu di a linea ferroviaria Kapikule. À l'occasione di a cerimonia di firma chì si terrà in u Palazzu Dolmabahçe, a Cummissaria Violeta Bulc hà dettu: "Cù a firma di stu prughjettu ferroviariu emblematicu, l'UE è a Turchia dimustraranu una volta di più ch'elli ponu travaglià in manu è travaglià inseme nantu à prughjetti chì beneficerà u so populu è cuntribuisce à un futuru cumunu è sustenibile. Turchia hè u nostru ponte trà livante è punente. Semu determinati à travaglià inseme per sbloccà u pienu potenziale di a nostra cooperazione ", disse.

Nova linea di ferrovia, Istanbul-Halkalı Permetterà un trasportu di merci è passeggeri sicuru, còmode è veloce trà a stazione è a stazione di Svelingrad situata à u puntu di fruntiera Kapıkule / Bulgaria. A doppia pista elettrificata di a ferrovia hè dotata di sistemi di segnalazione di punta in linea cù i standard di l'UE (ERTMS ETCS Livellu 1) è hè adattatu per una velocità di cuncepimentu di 200 km / h.

Sicondu stimi, quandu a custruzzione di a linea ferroviaria hè finita, sta linea averà cun ella benefici assai impurtanti, per un valore di 1,6 miliardi d'euros sia per i cunsumatori sia per i pruduttori. In questu modu, l'imprese puderanu prufittà di servizii di trasportu più ecunomichi è più affidabili in un corridore chì hè di grande impurtanza in quantu à l'attività d'importazione è di esportazione internaziunali. Mentre l'emissioni di carbone sò ridotte è i metudi di trasportu differenti sò incuraghjiti, i citadini puderanu sperimentà una mobilità più accessibile è sicura, in particulare in i limiti di a cità di Istanbul è intornu.

Stu investimentu furnisce una estensione naturale à e Rete di Trasportu Transeuropee è cusì hè definitu cum'è un prughjettu impurtante per l'Europa in u quadru di u Capitulu 21 di i negoziati di adesione UE-Turchia.

In questu cuntestu, Turchia hà datu u so impegnu à compie a custruzzione di un altru prughjettu strategicu impurtante, i cunnessione ferroviaria Yavuz Sultan Selim Bridge, da 2029 à u più tardi. Queste ligami ferroviari rapprisentanu u cumpletu di i ligami mancanti è facilità ancu u sviluppu di un corridore cummerciale più grande trà l'UE è a Turchia è da a Turchia à u Mediu Oriente, u Caucasu è l'Asia Centrale.

U trasportu hè ancu unu di i settori chjave in u scopu di a cooperazione UE-Turchia, cum'è evidenziatu dopu a Reunione di Dialogu Politicu d'Altu Livellu UE-Turchia in nuvembre 2018 è in a Reunione di Dialogu di Altu Livellu per i Trasporti tenuta in ghjennaghju 2019. U 28 di ferraghju di u 2019, i dirigenti europei è turchi si riuniscenu in u Palazzu Dolmabahçe in Istanbul per tene a Reunione di l'Ecunumia di Altu Livellu UE-Turchia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*