L'arte è emersa da pezzi di veiculi di rottami

l'arte hè surtita da pezzi di carru di scarti
l'arte hè surtita da pezzi di carru di scarti

I tecnichi di a machina di a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghjanu à trasfurmà e parti di motociclette, autobus, camioni è gru scrapped in opere d'arte. L'ultima pezza d'arte prodotta da i maestri era "u rocker chì tocava a chitarra".

I tecnichi di l'automobile chì travaglianu in u Dipartimentu di Fornitura, Mantenimentu è Riparazione di Macchine di a Municipalità Metropolitana di Izmir sò guasi maravigliosi cù e so opere d'arte chì usanu in u so tempu liberu. Artigiani chì creanu sculture da materiali per esse ghjittati in a basura, chì tutti guardanu cun interessu, ùn utilizanu micca altri materiali chì i rottami di l'autobus, i camioni, i motocicli è l'equipaggiu di custruzzione.

Spingendu i limiti di a creatività fendu sculture di materiali di scarti da machini è veiculi, i tecnichi di a Municipalità Metropolitana anu aghjustatu avà u pezzu di "periodu di maestria" à u so travagliu, da l'struzzu à a libellula, da a chitarra à a civetta: u rocker chì toca a chitarra.

Chì cercate in una statua ?
300 pezzi di molle di pressione di l'embrague, 500 pezzi di catena, 50 pezzi di ingranaggi di trasmissione, 10 pezzi di manovelle di u mutore, 3 pezzi di pistoni idraulichi, 2 pezzi di artigli di secchio di macchina di custruzzione, 2 set di catene di distribuzione, meccanismo rocker, 4 injectors in a custruzzione di a statua di rocker di a chitarra chì pesa chilò 2. Utilizendu 2 grille protettive di filtri, 4 ammortizzatori, diverse lame, una manica difensiva per a testa, parti di lattice metalliche è fili di saldatura per a chitarra, sò finalmente travagliendu. u sistema di illuminazione è musica.

Bünyamin Şahin, Emrah Tahirler, Serhan Ünal, Murat Smart, Serkan Çankırı, Murat Güneş è İbrahim Tayşir, impiegati di a Municipalità Metropolitana, chì trasformanu i materiali di scarti in arte, dicenu chì u travagliu chì facenu fora di l'ore di travagliu li rilassa è li rende felici. .

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*