U presidente Aktaş: "Risolveremu i prublemi di i piloti di minibus inseme"

Presidente Aktas, risolvemu i prublemi di i cunduttori di minibus inseme.
Presidente Aktas, risolvemu i prublemi di i cunduttori di minibus inseme.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì stanu travagliendu in suluzioni radicali in u trasportu, chì hè u prublema più impurtante di a cità, è chì truveranu suluzioni à i prublemi ligati à i cunduttori di minibus inseme cù i cummercianti. U sindaco Aktaş hà dettu: "Travagliemu per rinfurzà u putere di Bursa".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà scontru cù i membri di i consigli di gestione è di audit di a Camera di l'Operatori di Minibus di Bursa è rapprisentanti di 26 fermate affiliate à a camera in Merinos Göl Park. U sindaco Aktaş hà ascoltatu i prublemi di i cummercianti è hà datu un impulso morale cù e so dichjarazioni. U sindaco Aktaş hà dettu chì da u ghjornu chì hà pigliatu l'uffiziu in Bursa, u prublema più impurtante di a cità hè statu determinatu cum'è u trasportu è anu pigliatu misure in quantu à u prublema. Dà cunsiglii nantu à a visione di u trasportu 2035 prevista per u futuru, u sindaco Aktaş hà dettu: "A nostra preoccupazione è eccitazione hè per Bursa. U mo babbu ùn era micca un cunduttore di minibus, era un custruttore, ma sò una di e persone chì si sentenu megliu ciò chì i cunduttori di minibus passanu. Partitu cun empatia, stanu à sente à tutti. "Quandu decidemu qualcosa, ùn decidemu micca à a tavula, ci mischiemu cù u publicu, visiteremu ancu e fermate di minibus", disse.

"Vogliu rompe i preghjudizii"

U sindaco Aktaş hà enfatizatu l'impurtanza di agisce cù valutazioni currette scuntrendu unu-à-unu cù e persone chì sperimentanu u prublema per risolve ogni prublema, in più di ciò chì hè statu fattu fisicamente à a cità, è hà dettu: "I preghjudizii duveranu esse rotti. , ma ci deve ancu esse un sistema cun ellu. Ci era parechje difficultà à riunite 6 cooperative in İnegöl, ma u risultatu era megliu. À quellu tempu, a ghjente ùn pudia micca riunite in prima, ma cum'è si cunnoscenu è si parlavanu, e cose anu megliu. Vogliu rompe i preghjudizii. A decisione UKOME serà presa a settimana prossima, in quantu à u sistema. Vulemu risolve i prublemi chjaramente, micca per via di a pulitica. "Cum'è a Municipalità Metropolitana, ùn aghju micca un budgetu illimitatu, facemu u nostru travagliu utilizendu e risorse dispunibili à a massima misura", disse.

U sindaco Aktaş hà dichjaratu chì pò piglià tempu per risolve i prublemi attuali in quantu à u sviluppu di a cità è hà dettu: "U trasportu hè u prublema principale di sta cità. Cunnoscu abbastanza bè i profitti è e perdite di i cunduttori di minibus per preoccupassi di tuttu. Tu sì a realità di sta cità. Pensemu à cumu si pudemu riunisce i nostri cummercianti in modu ghjustu è rende li prufittu, senza dannà a cità. I nostri citadini sò a nostra corona gloria. Ùn pudemu micca fà nunda chì i nostri citadini ùn sò micca cuntenti. "Semu à pusà, parlemu, è vede ciò chì hè megliu per tutti", disse.

"Faraghju Bursa più grande"

Ricordendu u so travagliu in i periodi passati cù a frase "U rituale hè un travagliu, e parolle ùn ponu micca esse cunsiderate", u sindaco Aktaş hà dettu: "Aghju capitu a situazione, capiscu i calculi è i libri. Cunnoscu u municipalismu di core chì u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan spessu esprime. Avemu travagliatu ghjornu è notte da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu. In u novu periodu, implementeremu 18 intersezioni più intelligenti, 57 di quali sò in distritti. Sarani ancu custruiti strade à più piani. "Ampliaraghju Bursa", disse.

U sindaco Aktaş hà aghjustatu chì u pianu 1/100 mila hè statu rivedutu per a crescita sana di a cità, chì Bursa crescerà à u nordu è à l'ouest, è chì a cità cresce, u trasportu guadagnerà più valore.

"Bursa hè una cità assai fertili"

Ricordendu chì Bursa hè una cità impurtante per u turismu termale, di cungressu, di storia è di fede, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì una seria pedestrianizazione hè prevista in a Statua, osterie è bazars storichi è a regione Hisar, è hà dettu: "U municipalismu ùn pò micca esse rializatu cù discorsi grandiosi. . Averete storie da cuntà. Aghju studiatu bè. Ciò chì mi eccita hè chì aghju fiducia in Bursa. Bursa hè una cità assai dinamica è fertili. In quantu avemu fattu una pianificazione precisa è sana, stabilisce i nostri scopi bè in u mediu è longu termine, è ghjunghje sti scopi inseme. Hè una urganizazione di serviziu municipale. "U travagliu deve esse fattu bè è i citadini duveranu esse soddisfatti", disse.

Dichjarà chì cunnosce a capacità di trasportu di a cità, u sindaco Aktaş hà dichjaratu chì aumenteranu sia u sistema ferroviariu sia u sistema di pneumatici in a cità in u futuru.

Dichjarà chì a Turchia hè avà un paese assai forte, u sindaco Aktaş hà enfatizatu l'impurtanza di a stabilità dopu l'elezzioni tenuta cù l'Alianza Populare è hà dettu: "Credu chì a nova era serà assai megliu per a cità è u paese. Avemu da guardà tutta a stampa. Di sicuru, ci sò difetti, ma ci hè una Turchia chì hà pedi più solidi in terra. Ci sò cumune chì sentenu a so ghjente è li stanu à sente. Vulemu sapè chì avemu da agisce per fà u nostru travagliu più prufittu è sistematicu. "Avemu travagliatu per rinfurzà u putere di Bursa", disse.

Grazie à u presidente Aktaş

Bursa Minibus Operators Chamber Rafet Burgaz hà ringraziatu ancu u sindaco Aktaş per avè ascoltu i prublemi di i cummercianti è pruvatu à truvà suluzioni. Burgaz hà ricivutu una prumessa chì, se a linea di u sistema ferroviariu in a Piazza di a Cità hè aperta à u trafficu, unu di i ponti inattivi à a diritta è à a manca serà dispostu cum'è un puntu di drop-off è pick-up di minibus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*