2 Novi Prughjetti UR-GE da BTSO

2 novi prughjetti ur ge da btso
2 novi prughjetti ur ge da btso

BTSO, chì hè l'istituzione chì porta a più prughjetti UR-GE trà e camere è i scambii di merce in Turchia, hà firmatu 2 più Prughjetti UR-GE. Cù u prugettu preparatu per l'industria di u mobili è di l'elevatori, BTSO hà aumentatu u numeru di Prughjetti UR-GE è Hiser à 17 in totale.

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa (BTSO) rinforza a crescita orientata à l'esportazione di i settori cù u Sviluppu di a Competitività Internaziunale è u Prughjettu HİSER, chì porta inseme cù u Ministeru di u Cummerciu. BTSO, chì hà firmatu vicinu à 50 attività di cummercializazione straniera è 30 prugrammi di delegazione di acquisti finu à avà, in u scopu di i prughjetti iniziati per rinfurzà a cumpetitività è u voluminu di u cummerciu esteru di u mondu cummerciale di Bursa, hà u scopu di aumentà u numeru di sti prughjetti à più di più. 25.

PIÙ DI 2 IMPRESE VANNERANU BENEFICIÀ DA 60 NEW UR-GE

A Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, chì hà u scopu di cuntribuisce direttamente à u sviluppu sustenibile di Bursa è l'ecunumia di u paese, hà finalmente finitu u prucessu di applicazione di i prughjetti UR-GE chì hà preparatu per u settore di l'elevatori è u mobili. U travagliu hà iniziatu per u Prughjettu Elevator Ur-Ge, chì include cumpagnie 26, appruvatu da u Ministeru di u Cummerciu, è u Prughjettu Furniture UR-GE, chì include cumpagnie 36. U prughjettu, chì durà trè anni, hà da scopu di rinfurzà u putenziale di l'esportazione di u settore. U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì aumenteranu u valore di a marca di i settori cù u prughjettu UR-GE.

"Avemu travagliatu cum'è un centru di sperienza"

U presidente Burkay hà nutatu chì cù u prughjettu UR-GE, attività cum'è a furmazione, a cunsulenza, u marketing d'oltremare è a delegazione di compra seranu realizate. Cum'è BTSO, anu una sperienza significativa in i prughjetti UR-GE è HISER; Dichjarà chì a Càmera hà avà guadagnatu l'identità di un centru di sapè, Burkay hà dettu: "U nostru Ministeru furnisce un sustegnu finanziariu impurtante per rinfurzà l'identità di l'esportatori è a cumpetitività di l'imprese. Cum'è BTSO, cuntribuiscemu à u viaghju di crescita orientata à l'esportazione di i settori cù i nostri prughjetti UR-GE è HİSER, chì avemu implementatu in cunfurmità cù e richieste di u nostru mondu cummerciale ". disse.

NOVU PROGETTI UR-GE IN CAMERA

U presidente İbrahim Burkay hà dettu chì BTSO hà realizatu cù successu parechji prughjetti UR-GE da u settore di a difesa spaziale è di l'aviazione à i sistemi ferroviari, da u settore di a machina à u settore di vestiti per i zitelli è i zitelli. Nutendu chì anu iniziatu u prughjettu UR-GE in l'industria di l'elevatori è l'industria di u mobili dopu à l'alta dumanda di l'industria, Burkay hà dettu: "Bursa hè unu di i centri di produzzione di mobili più impurtanti in Turchia. Cum'è BTSO, prestamu una attenzione particulari à u sviluppu di l'industria di u mobili. Cridemu chì a nostra industria di Mobili, chì hè ancu trà i nostri Cunsiglii Settoriali, ghjunghjerà novi successi d'esportazione in u novu periodu. In u settore di l'elevatori, cum'è BTSO, avemu a più facilità tecnologica di u nostru paese in mantenimentu, riparazione è assemblea di ascensori in MESYEB, chì hè u nostru centru di esame è di certificazione cù a più alta capacità in Turchia. Avemu u scopu di aumentà a cumpetitività di e nostre cumpagnie in i mercati di destinazione determinati da riunioni internaziunali B2B è prugrammi di delegazione di acquisti chì si teranu in u scopu di u nostru prughjettu Ur-Ge ". disse.

"RINFORZO I NOSTRI CANALI DI ESPORTAZIONE"

İbrahim Burkay hà enfatizatu l'impurtanza di ghjunghje à i mercati alternativi in ​​un ambiente induve a cumpetizione globale hè diventata più dura; "Per Bursa, chì hè più forte in l'arena glubale, avemu da aduprà i nostri canali d'esportazione in modu efficace. Avemu da fà sente u nostru putere è u putenziale in i mercati alternativi cum'è l'Africa Sub-Sahariana è l'America Latina. Continueremu à sforzà per e nostre cumpagnie di Bursa per utilizà stu supportu furnitu à u mondu cummerciale da u nostru Ministeru di u Cummerciu cù u massimu benefiziu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*