I travagliadori YHT detenuti sò liberati

I travagliadori YHT arrestati liberati
I travagliadori YHT arrestati liberati

9 travagliadori è 2 dirigenti İnşaat-İş, chì anu pigliatu l'azzione nantu à a Linea di Trenu Bursa High Speed ​​​​perch'elli ùn puderanu micca ottene u so salariu, sò stati liberati dopu a so detenzione.

C. A polizia intervene in l'azzione chì a Holding vulia piglià per i salarii impagati di i travagliadori chì sò membri di l'Unioni di i Travagliatori di a Custruzzione (Inşaat-İş) chì travaglianu nantu à a linea di treni d'alta velocità Bursa, di quale Holding hè u cuntrattu principale. . 9 travagliadori è 3 dirigenti sindacali sò stati arrestati.

L'imprenditrice C. U travagliu nantu à a linea di treni Bursa High Speed ​​​​, chì ellu hè un holding, Ç. I travagliadori di i membri di a Construction-İş, chì i salarii ùn sò micca stati pagati da l'Holding è Y. Decoration, anu iniziatu l'azzione ieri attornu à 10.00:XNUMX in Bursa Seymen Village Birecik Mevkii, unfurling un banner "Avemu resistemu finu à ottene tutti i nostri diritti".

Prima di principià l'azzione, C. Una riunione hè accaduta trà u capu di cantiere di u Holding è i travagliadori resistenti. I travagliadori è i rapprisentanti sindacali anu dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca ghjunghje à un accordu durante a riunione è cuminciaru a prutesta davanti à u cantiere.

I travagliadori è i rapprisentanti sindacali, chì anu dettu: "Resisteremu finu à chì ricevemu i nostri salarii usurpati", sò stati arrestati è purtati à a Stazione di Gendarmeria Kestel.

DETENZIONI GRATUITE

I travagliadori detenuti è i dirigenti sindacali sò stati liberati.

(Fonte: NextNews)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*