Cuuperazione gigante per un futuru sicuru

cooperazione gigante per un futuru sicuru
cooperazione gigante per un futuru sicuru

A cima di a cità si riunì à a ceremonia di protocolu firmata trà a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale per furnisce servizii di sicurezza più efficaci in Bursa.

Mentre implementa prughjetti chì portanu Bursa à u futuru in ogni campu da u trasportu à l'infrastruttura, da u sportu à u patrimoniu storicu, a municipalità metropolitana, chì agisce in cooperazione cù tutte l'istituzioni pubbliche, in particulare a polizia è l'educazione naziunale, firma un novu prughjettu cù u Dipartimentu di Pulizzia per una Bursa più sicura. Circa 18 decares di terra chì appartene à Milli Emlak, situatu ghjustu daretu à BURULAŞ in u Distrittu Odunluk, servirà a sicurità di a cità cù stu prughjettu. Dopu à u cambiamentu di u pianu chì deve esse fattu da a Municipalità Metropolitana, l'area serà riarrannata per l'ordine publicu è a distribuzione di tutte e squadre motorizzate. Inoltre, a Municipalità Metropolitana custruirà una sala di riunioni multifunzione cù una zona chjusa di 200 metri quadrati in questa zona. A sala di riunioni serà chjamata dopu à l'ufficiale di polizia Hayrettin Yılmaz, chì hè statu martirizatu in a linea di u duvere u 23 d'ottobre di u 2018, è cusì u nome di u martire serà immortalizatu. In novu, i prughjetti riguardanti u muru perimetrale, i spazii di travagliu, i spazii suciali, i spazii di mantenimentu, i spazii di almacenamentu è di parcheghju è altre strutture è strutture necessarie seranu preparati inseme da una cumissioni tecniche da esse formate trà a Municipalità Metropolitana è u Dipartimentu di Pulizia.

Furtificà a pace è u benessere

U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, u capu di a polizia provinciale Osman Ak, u presidente provinciale di u partitu AK Ayhan Salman, i deputati di Bursa Hakan Çavuşoğlu, Refik Özen, Osman Mesten, Ahmet Kılıç, Mustafa Esgin, Zafer Işık è Atilla Ödünçret Haytin, Police, Hakan Çavuşoğlu. U babbu di Yılmaz, Tuncer Yılmaz, è a so surella Özge Topçu anu participatu ancu. Parlendu à a riunione introduttiva tenuta in l'area induve u prugettu serà implementatu, u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş hà dettu: "A nostra forza di polizia, gendarmeria è forze di sicurezza travaglianu 7 ore su 24, 18 giorni su XNUMX. Mentre ci si sentenu cunfortu in casa, sò in u duvere altruistamente, indipendentemente da vacanze, vacanze, weekend, ghjornu o notte. I novi spazii di travagliu sò necessarii per pudè travaglià più efficace. Dopu chì a rivisione di zoning hè finita in l'area XNUMX-decare chì ci si trova, i nostri squadre di sicurezza seranu stazionati quì. Cum'è a Municipalità Metropolitana, nominaremu a sala multifunzione chì custruiremu quì dopu à u nostru ufficiale di polizia martire. In questu modu, immortalizeremu u nome di u nostru martire. "U prughjettu chì purteremu quì rinfurzà a pace è a prosperità di a nostra Bursa", disse.

Grazie à u Metropolitanu

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dettu chì l'istituzioni pubbliche agiranu inseme è implementanu un prughjettu impurtante per a sicurità. Nutendu chì a Municipalità Metropolitana hà una cuntribuzione significativa à stu prughjettu, Canbolat hà dettu: "U nostru squadre di ordine publicu è prevenzione seranu quì. E nostre squadre motorizzate puderanu intervene più rapidamente in ogni regione da quì. Un altru centru di educazione serà custruitu da a nostra Municipalità Metropolitana. "Vogliu ringrazià a nostra Municipalità Metropolitana per a so cuntribuzione à u prughjettu chì cuntribuisce à a sicurità è u benessere di a nostra cità", disse.

Accademia di trafficu per i zitelli

U Capu di a Pulizzia Pruvinciale Osman Ak hà dettu chì, per via di u so travagliu cumunu cù a Municipalità Metropolitana, anu determinatu questu puntu per a Direzzione di u Traffic Branch per esse dispiegata in un locu adattatu. Esprimendu chì l'area ghjustu à u cunfini di i distretti di Osmangazi è Nilüfer hè una regione assai strategica, Ak hà dettu: "Semu ghjustu daretu à l'Acemler Junction, chì hè u puntu nodale di u trafficu. Da quì, averemu a pussibilità di intervene più rapidamente sia in Mudanya sia in a strada stradale Izmir è Ankara. Custruiremu ancu una accademia di trafficu per i zitelli ghjustu à a fine di stu prughjettu. Ci sarà una pista è materiale educativu per i nostri figlioli quì. "Puderemu furnisce ogni tipu d'educazione in u trafficu à i nostri figlioli quì", disse.

Chì pudemu fà ?

U deputatu di Bursa Hakan Çavuşoğlu hà dettu: "Yunus, chì serà implementatu quì, chì hè un puntu strategicu per a cità per via di a so situazione, furnisce un serviziu estremamente impurtante per a sicurità, l'ordine publicu è u trafficu di Bursa. Ci hè pocu chì pudemu fà cum'è municipalità, cum'è u guvernu cintrali, è cum'è filantropi industriali per a nostra polizia, forze di sicurezza è gendarmeria in Turchia. "Servanu ghjornu è notte, risichendu per a sopravvivenza è a sicurità di a nostra nazione", disse.

Dopu à i discorsi, u protokollu riguardanti u prugettu chì deve esse implementatu hè statu firmatu trà u sindaco di a municipalità metropolitana Alinur Aktaş, u guvernatore Yakup Canbolat è u capu di polizia Osman Ak in l'edificiu BURULAŞ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*