U trenu di l'idrogenu hè introduttu in sei stati tedeschi

Un trenu chì viaghja cù l'idrogenu hè cunnisciutu in sei stati di Germania
Un trenu chì viaghja cù l'idrogenu hè cunnisciutu in sei stati di Germania

Coradia iLint di Alstom hè in tour in Germania da a fini di ghjennaghju à a mità di ferraghju 2019. U trenu di pila di carburante à l'idrogenu hè u primu di u so tipu in u mondu. Alstom introduverà a tecnulugia di l'idrogenu off-the-shelf è una alternativa senza emissioni à e linee elettrificate in sei stati federali. U Roadshow hà da principià in Renania-Palatinat è cuntinueghja in Baden-Württemberg, Sassonia, Turingia, Berlinu è Brandeburgo.

Jörg Nikutta, Direttore Generale di Alstom Germania è Austria "Questu Roadshow hè una grande opportunità per i passageri, i media è i partiti pulitichi per cunnosce u nostru trenu d'idrogenu Coradia iLint. A nostra tecnulugia hè pronta à aduprà. "Riprisenta una alternativa ecunomica esistente à e linee non elettriche o parzialmente elettrificate è hè un trenu assai più tranquillu è più còmode cumparatu cù unità multiple diesel."

Da settembre 2018, i primi dui treni di l'idrogenu di Alstom portanu passageri regularmente nantu à a reta Elbe-Weser. Da u 2021, Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen (LNVG) utilizerà 14 treni Coradia iLints à pila di combustibile ecologici per trasportà i passageri trà Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde è Buxtehude.

U Coradia iLint hè u primu trenu di passageri in u mondu alimentatu da una pila di carburante à l'idrogenu chì genera energia elettrica per a trazione. Stu trenu cumplettamente senza emissioni hè tranquillu è emette solu vapore d'acqua è condensazione. Coradia iLint include ancu parechje innovazioni: cunversione di energia pulita, almacenamentu d'energia flessibile in batterie è gestione intelligente di l'energia è energia dispunibule. Hè pruduciutu apposta per l'usu nantu à e linee senza alimentazione è furnisce una trazione pulita è sustinibule mantenendu un altu rendiment.

Coradia iLint hè stata sviluppata da Alstom in Francia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*