Çambaşı Plateau hè introduttu à EMITT

cambasi plateau hè introduttu in emittte
cambasi plateau hè introduttu in emittte

L'altopiano di Çambaşı, un predilettu di u turismu invernale di Ordu, hè statu introduttu à a "EMİTT - Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale", chì hè trà a 4a Fiera Turistica più grande di u mondu.

EMITT - Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale, chì hà assistitu da 94 cumpagnie di 1100 paesi, hà apertu e so porte à i visitori per a 23a volta. EMITT, chì hà iniziatu à u Centru di Fiera è Cungressu TÜYAP è riunisce rotte di vacanze da tuttu u mondu è Turchia nantu à a stessa piattaforma, prumove ancu u Plateau Çambaşı in u distrittu di Kabadüz.

“ORDU VA ESSERE UNA CITTA’ DI TURISMO”

Assistendu à a ceremonia di apertura di a fiera, chì si terrà trà u 31 di ghjennaghju è u 03 di ferraghju 2019, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ordu, Engin Tekintaş, hà dettu: "Avemu participatu à l'apertura di EMITT - Fiera Internaziunale di Turismu è Viaghji di u Mediterraniu Orientale, chì face una cuntribuzione significativa. à a prumuzione di u nostru paese è di a nostra cità è u sviluppu di u turisimu. À a Fiera EMITT, chì hà apertu e so porte cù u tema di "Turismo d'inverno", cuntinuemu à prumove a nostra cità, chì hà a stazione di sci più vicina di Turchia à u mare, situata in l'altopiano di Çambaşı, è e so bellezze naturali. A nostra pruvincia di Ordu avanza rapidamente per diventà una cità turistica. Cum'è a pruvincia di Ordu, avemu accoltu 2018 mila turisti in 850, è aumenteremu stu numeru ancu di più in 2019 ".

"BENVENU TUTTA L'ARMEA AU NOSTRE STAND"

U sindaco Tekintaş, chì hà dettu chì sò assai felici di assistisce à a fiera cum'è Municipalità Metropolitana di Ordu, hà dettu: "Credemu chì sta fiera farà grandi cuntributi à u nostru avvene è permetterà u sviluppu di u turismu. Invitemu tutti i nostri citadini di Ordu à a fiera chì durà 4 ghjorni è à vede u stand Ordu. Noi, cum'è Ordu, aspittemu assai da u turismu è pruvemu di prufittà. Hè per quessa chì vulemu sprime chì simu quì ", disse.

EMITT, chì hè apertu trà u 31 di ghjennaghju è u 03 di ferraghju di u 2019 è si prepara à accoglie un livellu record di visitatori prufessiunali stranieri, accoglierà i prufessiunali di u turismu in i primi 2 ghjorni, è i vacanzieri in u terzu è u quartu ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*