L'asfaltu hè statu postu nantu à a strada alternativa in Işık Sokak

L'asfaltu hè statu postu nantu à a strada alternativa nantu à a strada di luce
L'asfaltu hè statu postu nantu à a strada alternativa nantu à a strada di luce

A Municipalità Metropolitana di Kocaeli sta custruendu una strada alternativa da Izmit Işık Street à İnkılap Street cù i so travaglii di espansione. Quandu a strada alternativa, chì hà iniziatu in a strada Işık in l'area di a Vecchia Prigione, serà cumpletata, serà pussibule andà facilmente à l'area Radar, l'Hospital Acıbadem, Kuruçeşme è u centru di a cità. U travagliu di pavimentazione di l'asfaltu hà iniziatu nantu à a strada alternativa custruita ghjustu daretu à l'edificiu, chì era prima prigiò è hè avà u Campus Educativu Nuh Çimento.

L'OVNI DI LUMINA HAN INIZIATI ANCHE
I citadini chì pussedenu veiculi puderanu andà facilmente in Ankara è Istanbul utilizendu sta strada custruita in a strada Işık. Inoltre, sta strada alternativa facilità l'accessu à a strada İnkılap è a strada İsmail Ayyıldız Hoca. In u scopu di l'opere, i travaglii di asfaltu sò cuminciati ghjustu daretu à u Campus Educativu Nuh Çimento. E squadre, chì pruducianu ancu l'acqua di piova nantu à a strada, principianu i travaglii di illuminazione.

Mille 872 tunnillati di asfaltu sò stati posti
In u scopu di a custruzzione di strada alternativa in Işık Street, 872 tunnellate di asfaltu, 300 tunnellate di plen-mix, 600 metri cubi di muru di petra è 600 metri quadrati di pavimentu seranu prudutte. Quandu i travaglii di a strada sò cumpletamente finiti; Diventarà una strada alternativa per i veiculi chì volenu andà in l'area Radar, l'Hospital Acıbadem, Kuruçeşme è u centru di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*