Salvaranu a vita cù a furmazione chì uttenenu in a neve

salvaranu a vita cù a furmazione chì ricevenu in a neve
salvaranu a vita cù a furmazione chì ricevenu in a neve

E squadre di u dipartimentu di u focu metropolitanu anu participatu à a "Formazione d'inverno" organizata da u dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Kocaeli in Kartepe Kuzu Yayla è Molla Yakup Çayırın. A squadra di 50 persone hà travagliatu duru per 3 ghjorni in u campu di furmazione intensu. Dopu avè finitu cù successu a so furmazione di l'estiu, a squadra sta volta hà cumpetitu in cundizioni naturali duri durante a furmazione di salvezza in i zoni neve è muntagnoli.

SUNCANU À 550 ALTITURA
A squadra di 50 persone, chì hà ricevutu furmazione in Kartepe per fà u travagliu di salvezza in ambienti neve è zoni muntagnoli, andò à Kuzu Plateau è Malla Yakup Tent à una altitudine di 550 metri. Quì, a squadra hà ricivutu furmazione nantu à a determinazione di punti di salvezza in a neve, a determinazione di l'area di campeghju in a neve, camminendu in a neve, a stallazione di una tenda in a neve, a ricerca è a salvezza in avalanches è u trasportu di vittime in a neve.

SALVARANU VITE IN MONTAGNA
U dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Kocaeli, chì hà finitu cù successu a so furmazione di neve, puderà avà fà ricerche è salvate in muntagna. I pompieri chì travaglianu cum'è salvatori nantu à e spiagge durante l'estate salvaranu ancu a vita in muntagna durante l'invernu. Da avà, una squadra di 50 persone vinarà in aiutu à i citadini chì si sò chjappi in a neve in cundizioni difficili d'invernu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*