U primu tramviu senza ferrovia di u Nordu di a Cina principia a prova di guida

U primu trolleybus elettricu intelligente di u Genie di u Nordu hè finitu
U primu trolleybus elettricu intelligente di u Genie di u Nordu hè finitu

U primu veiculu di trolley di a Cina di u Nordu di u Tram, equipatu di tecnulugia di guida autonoma, hà iniziatu u so viaghju di prova in a cità di Harbin.

U trolley hè longu 30 metri è pò accelerà finu à 70 chilometri per ora. In cunfrontu cù i so vechji tipi, stu trolley pruduce menu emissioni di gas, hè più ecologicu, hà rails invisibili, hè più adattatu per u trafficu in a cità è hà una capacità di trasportu alta.

Prima di tuttu, u veiculu hè statu sottumessu à una seria di teste per vede s'ellu puderia affruntà e cundizioni di a strada chì prevaleranu in e cundizioni invernali di Harbin, cumprese strade ghiacciate congelate è temperature u più bassu pussibule.

A prima prova hè stata fatta senza passageri u venneri-sàbatu, u 22-23 di ferraghju. A seconda prova di guida di passageri hà iniziatu oghje è finisce in marzu.

U metro di a Cina costa attualmente circa 500 milioni di yuan per chilometru, è e linee di tram di ferrovia costanu circa 150 milioni di yuan per chilometru. U sistema di tramvia di trolley hà a listessa usabilità cum'è u trammu mudernu, è postu chì u veiculu ùn hà micca bisognu di alcun sistema di ferrovia, l'investimentu per a linea sana hè un quintu di i tram moderni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*