Sekapark-Beach Road Tram Line Entra in u serviziu

A linea di tramvia di strada di spiaggia di sekapark messa in serviziu
A linea di tramvia di strada di spiaggia di sekapark messa in serviziu

I travaglii sò stati finiti nantu à a strada trà Sekapark è Beachyolu di a linea di tram Akçaray, chì hè stata messa in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Kocaeli in Aostu di l'annu passatu. L'apertura di a prima fase di a linea di estensione Tramway di 2.2 km di lunghezza, chì parterà da u Centru di Scienze è si estenderà à u Plajyolu, hè stata fatta à u Seka-Science Center Stop. Sindaco di a municipalità metropolitana İbrahim Karaosmanoğlu, u deputatu di u Partitu AK Fikri Işık, u secretariu generale di a municipalità metropolitana İlhan Bayram, u sindaco di a municipalità metropolitana di Zekeriya Özak, u candidatu di u sindaco di u partitu AK Sibel Gönül, u presidente di u distrettu di u partitu AK Ali Güney, u presidente di u distrittu di u partitu AK, u presidente di u distrittu di Izmit. Yazıcı, u candidatu di u sindaco di u Partitu AK Başiskele Yasin Özlü è parechji citadini anu assistitu.

OPERE FINALI
I travaglii sò stati cumpletati in a prima parte di a linea di 2.2 km, custituita da l'Ospedale Statale Seka di 600 metri - District di Scole. Ci sò 4 stazioni nantu à a linea Sekapark - Plajyolu. A prima parte custituita da Seka State Hospital - Schools District hè stata finita. In questa parte, i stazioni di l'Hospital di Statu, u Centru di Cungressu è u Campus Training sò stati pronti. A seconda parte di u prughjettu di 600 metri principiarà in i ghjorni à vene. 4 stazioni novi seranu custruite nantu à a linea Akçaray Tram, chì hè spessu preferita da i citadini in l'usu di ogni ghjornu è porta cunfortu à u trasportu. E stazioni nantu à a linea longa di 2.2 km seranu situate in l'Hospital Statale Seka, u Centru di Cungressu Kocaeli, u Distrittu Scole è i lochi di Plajyolu. Cù l'aggiunta di una linea di tram di 15 km à a linea di tramvia di andata e ritorno di 5 km esistente, a lunghezza di a linea di tram in Kocaeli serà aumentata à 20 km.

ARRIVÀ CU COMFORT
U sindaco metropolitanu İbrahim Karaosmanoğlu, chì hà pigliatu a parolla per a prima volta in u prugramma, hà dettu: "Semu inseme à l'apertura di a 2ª tappa di u nostru travagliu di tram. Quelli chì anu reagitu à noi quandu avemu principiatu i travaglii di u tram, beneficianu avà di stu serviziu cun tranquillità. U nostru travagliu di tram hè statu finitu trà a stazione d'autobus è Sekapark è hà attiratu assai attenzione. Spergu chì u nostru primu scopu hè Kuruçeşme. Oghje, apreremu a parte à u campus di l'educazione. I nostri cuccioli ghjunghjeranu à e so scole cun tranquillità ", disse.

I TRAVAILI VELOCI sò FATTI
Cuntinuendu e so parolle, Karaosmanoğlu hà dettu: "U nostru serviziu di tram hà attiratu un grande interessu da u nostru populu sia in termini di prezzu è di usu. Spergu chì cresce ogni annu. Allora ghjunghje à u livellu massimu. Mentre eseguisce questi servizii, nisun travagliu simplice hè fattu cum'è si pò vede. Per esempiu, ci hà fattu assai stanchi in cità. U prucessu dura più longu in i lochi induve sò realizati i travaglii di spustamentu sotterraneo. In i lochi induve i travaglii di spustamentu sò più còmode, un studiu più veloce hè realizatu ".

CUMPRIMU A NOSA MISSIONE
Karaosmanoğlu hà dettu: "Comu sapete, u nostru travagliu di u metro hà iniziatu in Gebze", è aghjunse: "U nostru scopu hè di finisce in u 2023, u 100 anniversariu di a repubblica. Avà producemu più. Ci sò 14 è 15 grandi fabbriche in Kocaeli. A maiò parte di elli esportanu. Se ùn avemu micca esportatu, ùn avemu micca l'uppurtunità di sviluppà. Diventaremu un paese più forte è cumpiendu tutti i nostri duveri per diventà un citadinu di stu paese putente ", disse.

L'AMU FATTU CENTRU
Parlendu dopu, u deputatu di u Partitu AK Fikri Işık hà dettu: "Sò fieru di esse trà voi in a prumuzione di un serviziu cusì significativu è preziosu. Quelli chì avianu prughjettatu di sviluppà Seka per un tempu, ci anu reagitu quandu avemu vulsutu portà stu locu à a cità. Ma per furtuna, oghje a nostra regione Seka hè diventata ciò chì i nostri citadini vulianu. Inoltre, ci era una fabbrica di cloru induve si trova u nostru campus d'educazione. I nostri citadini chì vivenu in quella zona si lagnavanu di l'odore è di a contaminazione ambientale. Avemu fattu ciò chì era necessariu quì è l'hà trasfurmatu in un centru di furmazione ". (OzgurKocaeli)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*