Apertura "Tarzanian" à a Mostra di Storia Populare di Uludağ

Inaugurazione di l'Esposizione Uludag in Tarzan
Inaugurazione di l'Esposizione Uludag in Tarzan

L'Esposizione di Storia Populare di Uludağ, chì hè stata presentata à l'amici di u museu in a sala di mostra di u Museu di a Cità, hà attiratu una grande attenzione da u primu ghjornu. Preparata in u scopu di l'avvenimenti di u 16u anniversariu di u Museu di a Cità, a mostra cuncepita da l'artista İlhan Özer descrive Uludağ, cunnisciuta cum'è a muntagna più famosa di a geografia vicina, chì hà sopravvissutu cù e so bellezze naturali dapoi a mitulugia, in un conte di fata. lingua. In a mostra, a struttura naturale chì hà fattu Uludağ populari per millaie d'anni è u cambiamentu chì hà subitu finu à oghje sò rivelati cù diversi materiali.

U simbulu di a cità per millaie d'anni

U vice sindaco metropolitanu di Bursa Ahmet Yıldız, parlendu à l'apertura di a mostra, hà dettu chì Uludağ hè statu unu di i simboli più impurtanti di a cità per migliaia d'anni. Yıldız hà dettu: "Ciò chì rende Uludağ popular in a mostra preparata cù cura hè a so vegetazione, uccelli, farfalle, arburi, fiori, acqua, estate, invernu, funivia, paesi, u decoru biancu chì furnisce à u cinema Yeşilçam, a so vita di campeghju per settimane. , cultura picnic di ogni ghjornu, indispensabile per e vacanze. hotel sò descritti. Vogliu ringrazià quelli chì anu cuntribuitu à purtà à a memoria di a nostra cità sta mostra culurita, chì hè meticulosamente preparata è porta i so visitatori in un viaghju in u tempu. L'artista İlhan Özer, chì hà preparatu a stallazione per a mostra, hà dettu: "Uludağ face cuntributi significativi à sta cità in termini suciali è culturali. In a nostra mostra, avemu eliminatu questi elementi cù pinzette è li prisentanu unu per unu. Avemu pruvatu à creà una mostra simplice è comprensibile. Era una mostra chì e persone di tutti i strati di a vita, da 7 à 70, piacerebbe à fighjà ". usatu e frasi. Dopu à i discorsi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Ahmet Yıldız hà presentatu un certificatu di apprezzamentu à İlhan Özer, chì hà preparatu l'allestimentu di a mostra, è à Cengiz Ekiz, un vuluntariu di u museu chì hà aiutatu à cullà parechji di i materiali esposti in a mostra.

Taglianu a cinta cù Tarzan di Bursa

L'inaugurazione di a mostra, in a quale Hinged Cengiz hà cantatu i canti populari di a regione di a muntagna, hà assistitu u Vicepresidente Ahmet Yıldız, u Capu di u Dipartimentu di Cultura è Arte di a Municipalità Metropolitana di Bursa Aziz Elbas, u Coordinatore di Musei Yaşar Elmas, u Prof. Dr. Yusuf Oğuzoğlu è Ali Atay di 73 anni, cunnisciutu cum'è Tarzan da Bursa, anu assistitu ancu. À a fine di l'esposizione, mentre i musicisti Şebnem Aslan è Kurtuluş Göksu interpretavanu canzoni di Frank Sinatra, i biglietti originali di l'ultima spedizione di a funivia, induve e vechji cabine operavanu, sò stati distribuiti à l'invitati in memoria di u ghjornu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*