Grazie Visita da Peker à u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ Başoğlu

grazie visita da Peker à Tudemsas General Manager Basoglu
grazie visita da Peker à Tudemsas General Manager Basoglu

L'Unione di l'Impiegati di Trasporti è Ferroviari è a so delegazione chì l'accompagna anu visitatu u Direttore Generale Diputatu di TÜDEMSAŞ Mehmet Başoğlu in u so uffiziu.

Prima di tuttu, Peker hà ringraziatu Başoğlu per a publicazione di u regulamentu per l'esami di prumuzione è di cambiamentu di titulu è li hà presentatu una placca per u travagliu chì hà fattu è continuerà à fà. Peker hà enfatizatu chì a pratica di l'avucatu hè obsoleta è chì deve esse abbandunata u più prestu pussibule è chì u Direttore Generale di TÜDEMSAŞ deve esse numinatu cum'è principale per avè un travagliu più efficiente in una istituzione populari cum'è TÜDEMSAŞ.

U presidente di UDEM Haksen, Abdullah Peker, hà dichjaratu chì, cum'è u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu recentemente durante a so visita à Sivas, a necessità di a produzzione per esse più efficace è efficiente, chì farà u megliu per maximizà a produzzione, è chì TÜDEMSAŞ cuntribuisce à entrambe Sivas. è l'ecunumia di u paese, facendu cusì TÜDEMSAŞ una Turchia produtiva, hà spressu u so desideriu di avanzà versu u so scopu.

Peker hà dettu chì TÜDEMSAŞ hè di grande impurtanza per Sivas, hè guasi a so linea di salvezza, è hè sicuru chì a fabbrica di vagoni diventerà inattivu significaria taglià quella linea di salvezza. Hà sustinutu u stimatu Direttore Generale è hà dettu chì a nostra Sindicazione farà ciò chì hè necessariu per assicurà chì l'Istituzione ghjunghje in cima u più prestu pussibule.

Peker hà dettu chì anu ripetutamente trasmessu à traversu a stampa chì a fusione di sta istituzione ben stabilita, chì hè u pane è u burro di una in ogni trè persone di Sivas, significarà a fine di l'istituzione. a Reunione di Sivas chì TÜDEMSAŞ seria sviluppata, è chì, cum'è UDEM Haksen, seguitanu u prublema nantu à a basa di Ankara per assicurà chì stu sviluppu si faci in pocu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*