A seconda tappa in a strada di Gaza hè vicinu à esse cumpletata

A seconda fase hè per esse cumpletata in Gaza Street.
A seconda fase hè per esse cumpletata in Gaza Street.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja à travaglià in a seconda fase di Gaza Street, chì hè a strada più larga di Meram. Quandu a strada, chì serà di 3,5 chilometri in tuttu, serà cumpletata, serà una di e strade di cunnessione impurtanti di a cità cù a so strada di bicicletta, i marciapiedi, l'asfaltu medianu è di qualità.

A Municipalità Metropolitana di Konya cuntinueghja a custruzzione di a seconda fase di a Strada di Gaza, chì cunnetta a Strada di Antalya è u centru di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì i travaglii di a seconda tappa, cuminciati dopu à a fine di a prima tappa di a strada di Gaza, chì hè pensata per esse a via più larga di u distrittu di Meram, cuntinueghjanu rapidamente.

U sindaco Altay hà dichjaratu chì mentre a sezione di 2 metri, chì hè stata finita in a prima tappa, cuntinueghja à serve, l'infrastruttura, l'asfaltu è i travaglii di pavimentazione sò stati realizati cù a fine di l'attività di espropriazione in a zona da a municipalità di Meram à a Manutenzione Pesante. Enfatizendu chì e rùbbriche finite in a seconda tappa sò ancu aperte à u trafficu, Altay hà enfatizatu chì quandu a strada di 300 chilometri in tuttu hè finita, serà una strada di cunnessione impurtante di a cità cù a so strada di bicicletta, trottoir, asfaltu medianu è di qualità. .

Gaza Street, chì hè larga 40 metri, costarà 20 milioni di lire inseme cù l'espropriazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*