Primu Supportu Ferroviariu da u Statu à Bursa

primu sustegnu ferroviariu da u statu à Bursa
primu sustegnu ferroviariu da u statu à Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì e dichjarazioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan chì certi investimenti, in particulare u metro sotterraneo di 28.8 chilometri, seranu sustinuti, anu avutu un effettu doping nantu à elli per u novu periodu.

Evaluendu a manifestazione di Bursa di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ringraziatu prima i citadini chì anu riempitu a piazza indipendentemente da u clima fretu. Dopu à a manifestazione, u presidente Aktaş hà presentatu i travaglii chì anu fattu finu à avà è i prughjetti chì anu preparatu per u novu periodu à u presidente Erdoğan, chì anu scontru in l'Edificiu di u Serviziu Municipale, è hà enfatizatu chì tutti i prughjetti sò apprezzati è sustinuti da Erdoğan.

U primu sustegnu ferroviariu da u statu

Ricordendu chì tutti l'investimenti in u sistema ferroviariu in Bursa sò stati fatti da a Municipalità Metropolitana, u sindaco Aktaş hà dettu: "L'aghju ancu citatu in e nostre riunioni cù u nostru presidente. "Ci hè 54 chilometri di travagliu di metro in Bursa, questu hè statu fattu da a Municipalità Metropolitana. Ci hè una grande aspettativa chì u Ministeru sustene stu prublema. Avemu principiatu u studiu di ottimisazione di signalazione. Un travagliu di 1,5-110 milioni di lire chì durà 120 anni. Cù stu studiu, u nostru numeru di passageri ogni ghjornu cresce da 287 mila à 460 mila. À questu puntu, u vostru sustegnu salverà e zoni densi di Yıldırım-Osmangazi è si estenderà finu à Nilüfer Çalı cù una linea di metro di 28.8 chilometri. Hè assai piacevule per vede chì queste dichjarazioni sò state recitate. Avemu avutu mandatu u nostru prughjettu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutturali. U nostru presidente m'hà dumandatu di seguità u prucessu da vicinu. Hà datu ancu struzzioni in quantu à a realizazione di l'offerta u più prestu pussibule ", disse.

Investimentu di 2 milioni di dollari in T9

Esprimendu chì u presidente Erdoğan hà prumessu sustegnu à a piazza di a cità - a linea di terminal chì a custruzzione hè stata fermata, u presidente Aktaş hà dettu: "Siccomu u dirittu hè cuncessu cù a nova lege, u cuntrattu si ritira. U 80% di u travagliu hè finitu, ma u cuntrattu ùn vole micca cuntinuà per via di u cambiamentu anormali di u prezzu per l'aumentu di u scambiu di u dollaru. Facemu una nova offerta di fornitura supplementaria. Inoltre, stu locu hè custruitu cum'è un trenu nostalgicu. Ùn ci hè micca cunnessione cù a linea principale. Ci era 1200 diverse alternative per a seccione di 3 metri per esse cunnessi à u sistema esistente. Cù u prughjettu chì avemu sceltu, chì costarà circa 9 milioni di dollari, l'integraremu in a linea esistente.

U sistema ferroviariu serà di 114 chilometri

U presidente Aktaş hà dichjaratu chì cù i prughjetti di u metro Yıldırım-Osmangazi-Nilüfer da esse custruitu da u statu, l'inclusione di a linea T2 in u sistema, l'estensione di a linea di l'Università à Görükle è a linea Emek à l'uspidale di a cità, A linea di u sistema di ferrovia 54-kilometer hà da aumentà à 114 chilometri, aghjunghjendu studii d'optimizazione di signalizazione à 287 mila ogni ghjornu. Ellu enfatizatu chì u trasportu cresce à 1.1 milioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*