Prutucolu impurtante per u Ski

protocolu impurtante per u ski
protocolu impurtante per u ski

Un protokollu hè statu firmatu trà a Municipalità Metropolitana di Ordu è a Direzzione Pruvinciale di i Servizii di Ghjuventù è Sport in u scopu di u "Prughjettu di l'Atleta Distinguitu di Ski Common", chì hè statu preparatu per u sviluppu di u ski in a nostra pruvincia. U presidente Engin Tekintaş hà dettu: "Cù u protocolu di cooperazione chì avemu fattu, avemu u scopu di furmà i nostri ghjovani cù una infrastruttura solida abituenduli à u sci".

"PURTAremu A NOSTRA CITTA' À L'AVVENU PER A COOPERAZIONE CONTINUA"

Esprimendu chì u protocolu firmatu per fà u ski attivu in Ordu è per prumove in particulare trà i ghjovani, cuntribuisce ancu à u turismu, u sindaco Tekintaş hà dettu: "Cù u protocolu chì avemu firmatu cù a nostra Direzzione Provinciale di Ghjuventù è Sport, faremu u ski. populari in Ordu. Puderemu furnisce furmatori, materiali è supportu di l'equipaggiu, cooperendu cù l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche in u nostru travagliu nantu à u centru di sci. Purteremu inseme a nostra cità à u futuru, cuntinuendu a cuuperazione cù e nostre unità pubbliche, amministrazioni lucali è cumune. Vogliu ringrazià u Ministru di Ghjuventù è Sport, Mehmet Kasapoğlu, è u guvernatore di Ordu, Seddar Yavuz, chì anu cuntribuitu à a realizazione di u prugettu ".

"CONTRIBUIRÀ AU TURISMU INVERNALE"

Esprimendu ch'elli cuntribuiscenu à u turismu cù u Prughjettu di l'Atleta Distinguished Skiing Widespread, u presidente Tekintaş hà dettu: "Avemu u scopu di attivà u turismu invernale di Ordu fendu usu attivu di Çambaşı Ski Center, unu di i centri di sci più impurtanti in a nostra regione. Prumottendu e strutture in u centru di sci, faremu di a nostra cità una cità chì s'hè fatta un nome cù u turismu di ski sia in u paese sia à l'esteru.

"FRENAREmu ATLETI D'ELITE PER RAPPRESENTÀ A NOSA CITTA'"

U presidente Engin Tekintaş, chì hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di scopre i talenti è di crià atleti di successu in u scopu di u prugettu, hà dettu: "Cù u prugettu, vulemu intruduce i nostri ghjovani à u sci è furmà atleti d'elite chì rapprisentanu a nostra cità è paese. in cuncorsi di sci naziunali è internaziunali".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*