Tessemu Di novu A Casa cù Reti di Ferru

cù reti di ferru difendemu torna a patria
cù reti di ferru difendemu torna a patria

In l'Innu di u 10u Anniversariu di a Republica : « In deci anni, avemu surtitu da ogni guerra à braccia aperte, / In deci anni avemu creatu quindici milioni di giovani di ogni età ; / Prima di tuttu, u cumandante in capu rispittatu da u mondu sanu ; / A patria l’avemu intrecciata cù e reti di ferru / Simu Turchi, u nostru pettu hè a trinchera di bronzu di a Republica, / Un Turcu ùn si ferma, u Turcu avanti, u Turcu avanti ! Ùn ci hè nimu chì ùn cunnosci micca e so linee. Una grande impurtanza hè stata data à u sviluppu di e Ferrovie di u Statu, è era cunsideratu impurtante chì e ferrovie circundanu tutti i quattru anguli di u paese cum'è una reta per a difesa di a patria è u sviluppu di u paese.

Ci avvicinamu à i 100 anni di a Republica. Tessemu una volta di più reti di ferru in tuttu u paese.

Semu giustamente fieri di questu. Facemu sforzi è risorse straordinarie per sparghje u trenu d'alta velocità in tuttu u paese.

Cù Ankara cum'è u centru, ci hè avà un trenu d'alta velocità chì ghjunghje sin'à Istanbul. Ci hè un trenu d'alta velocità per Eskişehir è Konya. A linea finu à Eskişehir allevia ancu Bursa. Sembra chì u trenu d'alta velocità à Samsun serà finitu prestu.

A seccione à Konya ghjunghjerà avà à u Mediterraniu. L'offerta per u travagliu di elettrificazione di a strada Karaman-Ulukışla hè stata fatta; Una cumpagnia turca chjamata Metroray hà ricevutu u travagliu. Sta parte di u travagliu mi rende ancu fieru. L'imprese Atalar-Metroray sò un centu per centu urganisazione lucali è naziunali. Cù a fabbrica stabilita da l'imprendituri turchi in Polatlı, Ankara, ci sbarazzamu di a dipendenza straniera in l'elettrificazione, chì hè a parte più impurtante di a tecnulugia di treni d'alta velocità in ferrovie. È à i più alti standard in u mondu.

E cose belle deve esse apprezzate. Mentre custruimu e ferrovie da una punta à l'altra in u paese in u 10u annu di a Republica, quasi nunda era a nostra pruduzzione fora di u travagliu. Duranti u periodu ottomanu, cum'è hè cunnisciutu, u trasportu ferroviariu limitatu era furnitu interamente sottu a tecnulugia è u cuntrollu di i stranieri.

Duranti stu periodu, avemu ottinutu a capacità di custruisce una ferrovia chì hè quasi centu per centu proveniente da Turchia, vale à dì, interamente domestica è naziunale.

A strada hè civilisazione. A ferrovia, invece, hè una civilisazione è un mezzu è l'uppurtunità per noi di ghjunghje da un locu à l'altru cù i mezi più faciuli è più sicuri à u prezzu più bassu.

Un paese in crescita è in via di sviluppu cum'è Turchia, in termini di vantaghju cumpetitivu, deve esse capace di mandà merchenzie è servizii da tuttu u paese à tuttu u mondu à u costu più prezzu è di furnisce i beni chì deve esse acquistatu da u mondu à u mondu. tutte e parte di u paese à u costu più prezzu.

U trenu d'alta velocità offre una opportunità di viaghju sicura, veloce è di qualità per tutti noi. Ùn ci vole micca assai per l'investimenti fatti per pagà per elli stessi. A so cuntribuzione à u paese hè indiscutibile in ogni rispettu. Ùn ci hè bisognu di esse espertu in u sughjettu per vede i so vantaghji in quantu à l'energia, u tempu è l'ambiente.

Hè necessariu di felicità a gestione di TCDD è i funzionari di u Ministeru di i Trasporti è l'infrastruttura per incuragisce i pruduttori lucali è naziunali è perseguite una pulitica ferroviaria sustenibile.

A nostra aspittà hè chì u trenu d'alta velocità ghjunghje à più punti quandu entremu in i 100 anni di a Republica.

I sviluppi ottenuti finu à avà mostranu chì avemu fattu un prugressu in questa direzzione.

Hè indispensabile aduprà a tecnulugia più alta è stabilisce meticulosamente l'infrastruttura di elettrificazione è di signalazione per prevene l'accidenti è per prevene l'accidenti chì ci intristeghjanu assai di novu. Hè ancu piacevule chì e cumpagnie turche sò datu priorità è opportunità sò create per u sviluppu di a tecnulugia domestica è naziunale. (Prof. Dr. B. Zakir Avşar - SuperHaber)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*