Reunione d'Apertura di Prughjettu di Motori Diesel da esse prodotta in u Scopu di u Prughjettu TÜBİTAK

U mutore diesel domesticu è naziunale pruduttu in Tulomsas hè statu lanciatu.
U mutore diesel domesticu è naziunale pruduttu in Tulomsas hè statu lanciatu.

A riunione di lanciamentu di "TÜBİTAK KAMAG DIESEL ENGINE PROJECT", chì serà implementata in cooperazione cù TÜLOMSAŞ, TÜBİTAK MAM, SDM, MARMARA UNIVERSITY, cù u sustegnu di a Direzzione Generale di Trasporti di TCDD, hè stata tenuta u 19 di ferraghju 2019 à a Direzzione Generale di TÜLOMSAŞ in Eskişehir.

A riunione hà participatu u direttore generale di TCDD Transportation Erol Arıkan, u direttore generale di TÜLOMSAŞ Hayri Avcı, u presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal, lettori di diverse università è gestori di organizzazioni industriali.

U Direttore Generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, chì hà fattu u discorsu di apertura, hà sottolineatu chì u PROGETTU DI MOTORE DIESEL TÜBİTAK KAMAG ùn hè micca solu un prughjettu di mudernizazione, ma ancu un prughjettu unicu di sviluppu di u mutore, è hà dettu chì hè un travagliu adattatu à a nova visione di TÜLOMSAŞ.

"TCDD Transportation hè u sustegnu più impurtante di u prugettu"

Avcı enfatizatu chì TCDD Tasimacilik hè u sustegnu più impurtante di stu prughjettu; TCDD Tasimacilik hè l'utilizatore finale di stu prughjettu, avemu ricevutu assai sustegnu da TCDD Tasimacilik, aghju prisintatu a mo gratitudine à u General Manager Erol Arikan ". disse.

"I mutori elettrici pruduciuti in TÜLOMSAŞ sò usati in Marmaray è İZBAN"

Avcı hà dichjaratu chì TÜLOMSAŞ hà fattu innovazioni impurtanti in ogni campu, è chì i mutori elettrici pruduciuti quì sò usati in Marmaray è İZBAN: "Stu prughjettu richiede a fornitura di pezzi da 27 pruvince. Stu prughjettu, chì cuntribuisce à l'ecunumia, cuntribuisce ancu à l'equilibriu di u scambiu di u nostru paese, furnisce u sviluppu di a produzzione domestica è naziunale ".

"Ogni tipu di sustegnu datu à u settore ferroviariu hà una cuntribuzione positiva à l'ecunumia naziunale"

In u so discorsu, u Direttore Generale di TCDD Transportation Erol Arıkan hà dettu: "Credemu fermamente in l'impurtanza di stu prughjettu, è continueremu à sustene in ogni tappa. A nostra Direzzione Generale di TCDD Transportation, chì hè stata stabilita dopu a liberalizazione di u trasportu ferroviariu, hà fattu passi impurtanti versu u successu in pocu tempu. Ogni tipu di sustegnu datu à u settore ferroviariu anu sempre effetti pusitivi nantu à l'ecunumia di u nostru paese. Ricevemu i risultati di u sustegnu datu da i nostri guverni, in particulare u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, dapoi l'anni 2000. disse.

Arıkan, chì hà ringraziatu individualmente tutta a squadra implicata in u prugettu, hà nutatu chì TÜLOMSAŞ, a pumu di l'ochju di Eskişehir, chì hà realizatu parechji primi finu à avà, trasmette stu prughjettu cun grande entusiasmu.

"Cù stu prughjettu, u cunsumu di carburante di u mutore esistente serà migliuratu da 12 per centu, è milioni di lire seranu salvate annu".

Arıkan hà dettu ancu chì, cù a realizazione di stu prughjettu, i motori diesel sviluppati è pruduciuti cù e pussibilità di u nostru paese, i diritti di licenza appartenenti à u nostru paese, sò presentati in quantu à i vantaghji di u prugettu.

Arıkan, Direttore Generale di TCDD Transportation, hà cunclusu e so parolle cusì: "Cù stu prughjettu, u cunsumu di carburante di u mutore TLM16V185 esistente serà migliuratu di 12 per centu, è circa 18.000.000 XNUMX XNUMX ₺ di carburante seranu salvate annu, è a dependenza di u nostru paese da energia straniera serà ridutta. Cù l'esperienza acquisita, i fundamenti di i centri di prova è di cuncepimentu di i motori diesel naziunali seranu posti. Hè ancu pensatu chì u prugettu hà da ghjucà un rolu impurtante in chjude u deficit di u contu currente di u nostru paese.

"I partenarii di u prugettu sò i più grandi formazioni di Turchia"

U presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal, in u so discorsu; Dichjarà chì sustenenu stu prughjettu perchè crèdenu chì serà successu è cuntribuisce à l'ecunumia di u nostru paese in ogni modu, hà dettu: "Ùn hè micca pussibule per un prughjettu cù tutti i so stakeholders falli. I partenarii di stu prughjettu sò trà i più grandi urganisazioni in Turchia. U discorsu lucale è naziunale hè un prucessu faciule à dì ma difficiuli à mette in opera. Stu prughjettu hè un prughjettu unicu è u successu in stu prughjettu ci incuraghjenu in u prughjettu di produzzione di treni d'alta velocità chì serà pruduciutu in un futuru vicinu ". disse.

Dopu u lanciamentu, u direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, hà presentatu placche à u presidente di TÜBİTAK, Hasan Mandal, è u direttore generale di trasportu TCDD, Erol Arıkan, in memoria di u ghjornu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*