I Testi Cuntinueghjanu cù Successu nantu à a Linea di Sistemi Ferroviari OMÜ

I testi cuntinueghjanu cù successu nantu à u sistema ferroviariu Omu
I testi cuntinueghjanu cù successu nantu à u sistema ferroviariu Omu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Zihni Şahin, hà dettu: "U travagliu di u prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligera trà u 3rd Stage Kurupelit Last Stop è u University Life Center hè ghjuntu à a tappa finale. "I test drives cuntinueghjanu cù successu", disse.

U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun è u Candidatu di Sindaco Atakum di l'Alleanza Populare da u Partitu AK, Zihni Şahin, hà fattu dichjarazioni annantu à i travaglii in corso di u 3rd Stage di Light Rail System. U sindaco Zihni Şahin hà dettu: "U travagliu di u prughjettu Light Rail System di 3 chilometri trà Kurupelit Last Stop è University Life Center, chì chjamemu a 5.2ª tappa, cuntinua".

LINEA 5.2 KILOMETRI, TOTAL 7 STOP
Ricordendu chì i test drive sò cuminciati da u 15 di settembre di u 2018, u sindaco Şahin hà dettu: "U prucessu di prova riesciuta continua. "Cù stu bellu prughjettu, scuntremu un bisognu impurtante di i nostri studienti è citadini in quantu à u trasportu publicu", disse. U sindaco Zihni Şahin hà datu e seguenti informazioni dettagliate nantu à u prugettu.

"U Light Rail System Tram Line, chì hè custruita nantu à a Linea Campus OMÜ, partendu da a Stazione Università esistente, hè custituita da un totale di 5 mila 177 metri di ferrovia a doppia pista. Nantu à u percorsu di u sistema ferroviariu, ci saranu 300 strutture di viaductu cù lunghezze di 150 metri è 2 metri, è 340 struttura cut-and-cover cù una lunghezza di 1 metri (portale d'entrata 140 metri, zona di tunnel 70 metri è portale di uscita 130 metri). ). Ci sarà un totale di stazioni 7, cumprese Lodgings, Facultà di Medicina, Facultà di Odontoiatria, Scola Prufessiunale di Salute, Centru di Vita, Facultà di Educazione è Dormitori.

OVERPASS, BOX CONCRETE RINFORZATA, VIAGGI A CAMINATA
3 substazioni novi, 3 passaghji à livellu di l'autostrada è 6 stazioni di basa di radiu sò ancu inclusi in u prugettu. Per assicurà un intensu passaghju di i passageri da a fermata di a Facultà di Medicina à l'uspidale, ci hè un passaghju in acciaio di 112 metri di lunghezza, cumprese 108 metri à manca, 75 metri à diritta è 295 metri di cunnessione principale, è un rinforzatu di 114 metri. scatula di béton chì passa sottu à l'autostrada, culligandu stu passaghju d'acciaio à u fronte di a Facultà di Medicina. In più, ci sò camini muderni quì, un totale di 1 uscita è 3 discendenti.

140 MIL METRI CUBICI SCAVAZIONI, 435 TUNNELLATI DI FABBRICAZIONE DI ACCIAIO
Da a data chì avemu cuminciatu à travaglià in u scopu di l'offerta di u Sistema Ferroviario, 140 mila 000 metri cubi di scavi, 62 mila metri cubi di riempimentu, 53 mila metri cubi di colata di cimentu, 4 mila 600 tunnellate di rebar, 435 tunnellate di fabricazione d'acciaio. , 194 pali di catenaria, 10 mila 354 metri di linea metri di ferrovia, pavimentazione hè stata fatta. U costu di u nostru prughjettu hè di 120 milioni di lire. "Ancu a pruduzzione di i treni per esse usatu cuntinueghja".

200 prughjetti, 1.3 miliardi d'investimenti di lire !
Dichjarà chì sò felici di furnisce un altru serviziu assai impurtante à Samsun è à a ghjente di Samsun, u sindaco Şahin hà dettu: "Avemu cuntinuatu più di 9 prughjetti in u nostru Samsun è i distretti in i 200 mesi da quandu aghju pigliatu u postu. A quantità di sti prughjetti hè di circa 1.3 miliardi di lire. Avemu cumpletu prughjetti di infrastrutture, acqua potabile è impianti di trattamentu in tutti i nostri distretti. Avemu principiatu novi prughjetti. In u campu di u trasportu, avemu custruitu 500 chilometri di novi strade è pavimenti, cumprese asfaltu, strade di cimentu è rivestimentu di superficia asfaltata. Avemu purtatu strutture suciale, spazii verdi, strutture culturali è artistiche à Samsun. Avemu lanciatu sistemi smart city. Avemu sustinutu tutti i nostri club sportivi. Avemu datu impurtanza à u municipalismu suciale. "Aghju piena fede chì queste opere è novi servizii impurtanti continueranu dopu l'elezzioni di u 31 di marzu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*