Tika Rivendica u so Heirloom Mediu Oriente

tika rivendica l'eredità ancestrale di u Mediu Oriente
tika rivendica l'eredità ancestrale di u Mediu Oriente

In u scopu di u prughjettu realizatu da l'Agenzia Turca di Cooperazione è Coordination (TIKA) in a stazione di Amman di a Ferrovia Hejaz, unu di i prughjetti più impurtanti di u 2nd periodu Abdulhamid, a custruzzione di u museu, chì contarà a storia. di a ferrovia storica, è a risturazione di i 3 edifici storichi in a stazione cuntinueghjanu.

In u scopu di u prugettu, chì hà cuminciatu à esse implementatu da TIKA in 2017, un edifiziu museu induve a storia di a Ferrovia Hejaz serà cuntata hè custruitu in a Stazione Ferroviaria di Hejaz Amman. À u listessu tempu, trè stazioni di stazioni situati accantu à l'edifiziu di u museu sò stati restaurati priservendu a so struttura storica. In u museu, chì averà una zona chjusa di 3.000 metri quadrati, e piste cù u sigillo di Abdülhamid II, locomotive, materiali utilizati per scopi di cumunicazione in a stazione, arnesi utilizati in a riparazione è u mantenimentu di i rails, e fotografie è altri materiali stampati ligati à u museu seranu esposti. Inoltre, i primi anni di a stazione seranu purtati à a vita cù una presentazione multidimensionale custituita da cunduttori, passageri è cose in i so vestiti originali, accumpagnati da registrazioni storichi di sonu di e stazioni nantu à a linea.

À l'altri piani di u museu, ci sarà una sezione induve mudelli di altre stazioni sò esposti cù a tecnica di diorama. 3 edifizii storichi accantu à u museu seranu restaurati è aduprati per attività suciali. Hè previstu chì a risturazione è a custruzzione di u museu seranu finite in i primi mesi di u 2020 è u Museu Hejaz serà à u serviziu di i visitori.

Cù u cumpletu di u prughjettu di custruzzione di a stazione ferroviaria di Hejaz Railway Amman è di u novu museu, diventerà un centru di attrazione per a mobilizazione di u turismu in a regione. Mentre chì u museu spiegherà a Ferrovia Hejaz, u patrimoniu ottomanu più impurtante in Ghjordanu, à i so visitatori, sustene ancu u turismu, chì hè una di e fonti impurtanti di ingressu per l'ecunumia jordana. Un museu esemplariu in Ghjordanu serà purtatu à a vita equipandu l'edificiu di u museu, chì hè statu cuncepitu cum'è un edifiziu cuntempuraneu chì porta tracce di l'architettura turca, in cunfurmità cù l'approcciu di a museologia muderna. Hè u scopu chì u Museu di Hijaz ùn solu cunta u patrimoniu storicu è culturale cumuni trà Ghjordanu è Turchia, ma diventa ancu una parte di questu.

Storia di a Ferrovia Hejaz

Sultan II. A Ferrovia Hejaz, unu di i prughjetti più impurtanti di u periodu Abdulhamid Han, hè stata custruita trà Damascu è Medina trà 1900-1908. A linea, chì hà cuminciatu à esse custruita da Damascu à Medina, ghjunghje à Amman in u 1903, Maan in u 1904, Medayin-i Salih in u 1906 è Medina in u 1908. A custruzzione di a ferrovia hè stata finita in pocu tempu malgradu e difficultà naturali purtate da u calore estremu, a siccità, a carenza d'acqua è e cattive cundizioni di a terra. Più di 458 stazioni sò state custruite nantu à u trattu di 27 chilometri di a ferrovia.

A ferrovia hà avutu cunsiquenzi militari, pulitichi, ecunomichi è suciali impurtanti per l'Imperu Ottumanu. Cù l'apertura di a linea, u viaghju longu è periculosu di l'osteria, chì hà pigliatu circa quaranta ghjorni da Siria à Medina è cinquanta ghjorni à a Mecca, hè stata ridutta à 4-5 ghjorni. L'urbanizazione è l'attività cummerciale anu aumentatu intornu à a stazione è longu a linea ferroviaria. A ferrovia era ancu un mezzu vitale di trasportu in u trasportu è l'operazioni militari durante a Prima Guerra Munniali è a Rivolta di Hejaz.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*