Turhan: "Desideremu sviluppà a cooperazione cù a Slovenia in u settore di u trasportu"

Vulemu sviluppà a cooperazione cù Turhan Slovenia in u settore di u trasportu.
Vulemu sviluppà a cooperazione cù Turhan Slovenia in u settore di u trasportu.

Ministru di Trasporti è Infrastruttura M. Cahit Turhan hà dichjaratu ch'elli vulianu sviluppà più a cooperazione esistenti in u settore di u trasportu, chì mediate u sviluppu di e relazioni ecunomiche è l'avvicinamentu culturale di i populi cù a Slovenia.

U Ministru Turhan hà scontru cù u Vice Primu Ministru sloveno è u Ministru di l'Infrastruttura Alenka Bratusek à u ministeru.

Dichjarà chì e relazioni pulitiche trà i dui paesi sò à un bonu livellu, Turhan hà dettu chì a Slovenia hè un paese amicu chì sustene l'appartenenza piena di Turchia à l'Unione Europea.

Turhan hà dichjaratu chì u voluminu di u cummerciu bilaterale era di circa 2017 miliardi di dollari in 1,5 è ch'ellu crede in tuttu chì u voluminu di u cummerciu cù a Slovenia aumenterà più in u periodu à vene.

"Vulemu sviluppà più a cuuperazione esistente in u settore di u trasportu, chì media sia u sviluppu di e relazioni ecunomiche sia a cunvergenza culturale di i populi. A Slovenia hè in un locu chì hè spessu usatu da i nostri trasportatori chì facenu u trasportu internaziunale in Europa cum'è un paese di transitu. Oghje, discutemu cù u mo stimatu cullega ciò chì pudemu fà per valutà e nostre relazioni esistenti in tutti i sub-settori di u trasportu è à u stessu tempu migliurà e nostre relazioni. In u periodu à vene, li trasmetteremu i nostri suggerimenti nantu à i testi legali chì pudemu firmà per a nostra industria, è scambieremu opinioni ".

"Avemu parlatu di e opportunità di cooperazione di i dui paesi"

Esprimendu chì anu rivisatu alcune questioni, Bratuşek hà dettu: "Avemu rivisatu alcuni prublemi durante a riunione. Avemu discututu i prublemi di a cooperazione in u campu di u trasportu ". disse.

Rimarchendu chì i dui paesi anu boni relazioni in settori cum'è l'ecunumia, u sport è u turisimu, è ancu i so ligami pulitichi, Bratuşek hà dettu chì a Slovenia, chì hà una posizione geostrategica assai bona, hè un puntu di transitu.

Spieghendu chì u Portu di Koper di Slovenia hà ancu una impurtanza strategica è chì una nova linea ferroviaria hè stata cuminciata à esse custruitu in questa regione, Bratuşek hà nutatu chì a seconda linea ferroviaria custruita in l'area portu trasfererà a carica in altri paesi più rapidamente. (UAB)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*