Mevlüt Uysal: "U cantiere navale Istanbul farà di novu u Cornu d'oru un centru di attrazione"

Mevlut Uysal Shipyard farà di u Cornu d'Oro di Istanbul un centru di attrazione di novu
Mevlut Uysal Shipyard farà di u Cornu d'Oro di Istanbul un centru di attrazione di novu

A fundazione di Shipyard Istanbul, u novu centru di attrazione d'Istanbul, chì serà custruitu nantu à u situ di l'antica Haliç Shipyard, hè stata posta cù una ceremonia à a quale u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Parlendu à a ceremonia, u presidente İBB, Mevlüt Uysal, hà dettu: "Sgiò presidente, u vostru amore per Istanbul è u vostru sforzu senza fine ci guidanu. Cù stu grande prughjettu, u Cornu d'Oro servirà più l'economia, a cultura, l'arte è u turismu di Istanbul.

A fundazione di u prugettu Shipyard Istanbul, chì serà u novu centru di attrazione d'Istanbul, hè stata fatta cù una ceremonia chì hà assistitu da u presidente Recep Tayyip Erdogan. A cerimonia di inaugurazione in Beyoğlu Camikebir hà assistitu u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya, u sindaco metropolitanu di Istanbul Mevlüt Uysal, ex presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è u candidatu di u sindaco metropolitanu di u Partitu AK Binali Yıldırım, direttore di cumunicazione presidenziale. Fahrettin Altun, candidatu à a sindaca provinciale di u Partitu AK, u presidente Bayram Şenocak, u deputatu di u partitu AK Şamil Ayrım, l'affari è i citadini, cumpresa a ditta di investitori Rixos Hotels, presidente Fettah Tamince, anu assistitu.

ERDOĞAN: "CUSTRUIAmu QUI UN MUSEU DI FEMMINA PER A PRIMA VOLTA"
In u so discorsu à a Cerimonia di inaugurazione di u cantiere navale d'Istanbul, u presidente Erdoğan hà dichjaratu chì u prugettu ùn solu aumenterà u valore di a marca di Istanbul, ma ancu cuntribuisce positivamente à l'ingressu turisticu di Turchia. "Avemu implementatu stu prughjettu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu nantu à una superficie di 238 mila metri quadrati. In u scopu di u prugettu, seranu custruiti dui marina cù una capacità d'attraccatura di 70 yachts è trè alberghi cù un numeru tutale di 1200 letti. Ancu per u prugettu, trè musei assai impurtanti di Turchia seranu custruiti quì. Serà a prima volta chì avemu custruitu un museu di a donna quì. Un terzu museu serà ancu custruitu cum'è u Museu d'Arti Turchi-Islamicu. Cusì, cuntribuiscemu à a vita culturale. In più, di sicuru, ci saranu teatru, cinema, spazii di mostra è parcheghji. Aspittemu una media di 30 milioni di visitatori naziunali è stranieri annu. U periodu di custruzzione hè di trè anni, ma a prima fase si apre in nuvembre.

ERDOĞAN: "U PROGETTU AUMENTA U VALORE DI MARCA DI ISTANBUL"
U presidente Erdoğan hà continuatu e so parolle cusì: "In u Prughjettu Shipyard Istanbul, u prucessu legatu à l'edificazioni storichi è registrati hè ancu realizatu cun grande sensibilità. Priservendu u valore storicu di l'area prutetta, a trasfurmazioni urbane, a trasfurmazioni suciale è a trasfurmazioni ecunomica sò realizate inseme. U prugettu ùn solu aumenterà u valore di a marca di a nostra Istanbul, ma spergu chì hà ancu un cuntribuitu pusitivu à l'ingressu turisticu di Turchia. Cusì, u Cornu d'oru avarà un altru travagliu magnificu chì aghjunghjera bellezza à a bellezza di a regione, è ancu u Centru di Scienze di u Cornu d'Oro, chì serà u più grande centru di scienza in Europa quandu hè finitu ".

Dicendu: "Continuemu à abbellisce Istanbul cù e so strade, metro, parchi, giardini di cità, infrastruttura, superstruttura è strutture magnifiche cum'è quì oghje", u presidente Erdoğan hà dettu: "U mo Signore, a forza è a vita sò per u nostru paese cum'è sempre chì a nostra nazione sustene. Continueremu à travaglià per a nostra Istanbul ", disse.

UYSAL: "HALIC DIVENTA U CENTRU DI ATTRAZIONE DI U MONDU"
U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Semu fieri di assistisce à un altru ghjornu storicu di Istanbul". Quì, in stu locu eccezziunale, un altru prughjettu magnificu principia sottu a guida di u nostru presidente.

U presidente Uysal hà dichjaratu ch'elli sò felici chì Haliç Shipyard hè di novu un centru di attrazione è hà dettu: "U Cornu d'Oro servirà più l'ecunumia, a cultura, l'arte è u turismu di Istanbul cù stu grande prughjettu. Centri di cungressu, musei, spazii di mostra è spettaculu, attelli di scienza è industria seranu l'opere più impurtanti di a Valle di a Cultura di u Cornu d'Oro. Shipyard Istanbul, chì pone u Cornu d'oru in u core di u turisimu cù u so portu è l'alberghi, si cunvene assai bè à a nostra cità. È u Cornu d'Oro diventerà u centru di attrazione micca solu per Istanbul, ma per u mondu, cum'è prima. Vogliu chì u Prughjettu Shipyard Istanbul, induve a storia hè meticulosamente cunservata, rinfurzata cù funzioni adatti à a so identità, è chì saremu fieri di nazione, serà benefica ".

YILDIRIM: "A COSTA HALIC SERÀ CONTINUAMENTE CON I residenti di ISTANBUL"
Facendu un discorsu in a cerimonia, Binali Yıldırım, Anzianu Presidente di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia è Candidatu à u Sindaco Metropolitanu di u Partitu AK di Istanbul, hà dettu: "Oghje hè un ghjornu storicu. Dopu à 558 anni, sta regione diventerà u centru di scienza, cultura è arte di Istanbul. Cù e strutture custruite quì, u valore di a marca di Istanbul aumenterà è i rivenuti turistici aumenteranu. Un studiu ecologicu serà realizatu. I zoni verdi seranu prutetti è serà realizatu un prughjettu in armunia cù a natura. L'arbureti di 100-150 anni seranu manteni vivi. I grandi gru di marca di u cantiere si trovanu cum'è un esempiu. Inoltre, opere storicamente impurtanti cum'è a Moschea Çorlulu Ali Paşa, u bagnu, a fontana, l'edificiu di l'amministrazione seranu rianimati.

Enfatizendu chì ci sarà un trasportu pedonale ininterrottu nantu à a riva di u Cornu d'Oro in u scopu di u prughjettu di a rete verde, Yıldırım hà dettu: "In altre parolle, tutta a costa da Karaköy à Şişhane, Kasımpaşa, Hasköy è Sadabad à Eyüp Sultan à Eminönü. sarà à a disposizione di Istanbulites senza interruzzione. A priurità sò i citadini di a costa. I dui lati di u Cornu d'oru diventeranu un spaziu di vita. Diventarà un locu induve l'Istambuliti vinaranu per respira è passanu un bonu tempu. Brillante di notte, un estuariu lussureggiante durante u ghjornu. Cù tutti questi investimenti, u Cornu d'oru diventerà un centru turisticu è un centru di attrazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*